Szarpanie podczas przyspieszania 1.4T A14NET
Re: Szarpanie podczas przyspieszania 1.4T A14NET
Ja do zalecen producenta sie nie stosuje osobiscie - czy chodzi o swiece, olej, itd. Szarpalo to wymienilem swiece - byly juz troszq zuzyte, ale szarpalo dalej, wkoncu cewka i wymiana kata. Teraz co jedynie w mojej Asi szarpie to dwumas, tak samo jak to opisujecie
Czasem warto odpuscic sobie chlanie ze szwagrem i kupic nowa cewke ;d lepiej opijac jezdzace auto niz zalewac smutki po awarii, swoja droga zamontowalem Febi i sie kula dalej.
Czasem warto odpuscic sobie chlanie ze szwagrem i kupic nowa cewke ;d lepiej opijac jezdzace auto niz zalewac smutki po awarii, swoja droga zamontowalem Febi i sie kula dalej.
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 16 lip 2017, 21:18
- Auto: Astra J a14net & Polonez 1.6 GLI
- Silnik: A14NET
- Województwo: śląskie
- Pomocny: 3 razy
Słuchajcie, chciałbym się doradzić. Od jakiegoś czasu walczę z błędem p0236. W aucie nowe są świece, cewka, elektrozawór par paliwa,.map sensor, czujnik doładowania. Jadę w korku próbuje ruszyć a ona robi kangura. To samo toczę się na biegu 35 kmh a ona zaczyna szarpać. Ma ktoś może jakiś pomysł? Grzybek na swoim miejscu, membrana nie zasysa powietrza...
Wysłane z mojego SM-J600FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J600FN przy użyciu Tapatalka
- hapvlz
- Posty: 220
- Rejestracja: 27 gru 2018, 22:35
- Imię: Michał
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 45 razy
- Pomocny: 22 razy
Mam to samo, natomiast nie mam żadnych błędów.Rysiob pisze: ↑15 kwie 2019, 14:43Słuchajcie, chciałbym się doradzić. Od jakiegoś czasu walczę z błędem p0236. W aucie nowe są świece, cewka, elektrozawór par paliwa,.map sensor, czujnik doładowania. Jadę w korku próbuje ruszyć a ona robi kangura. To samo toczę się na biegu 35 kmh a ona zaczyna szarpać. Ma ktoś może jakiś pomysł? Grzybek na swoim miejscu, membrana nie zasysa powietrza...
Wysłane z mojego SM-J600FN przy użyciu Tapatalka
Też ciągle szukam przyczyny, narazie poluję na cewkę żeby ją wykluczyć w moim przypadku.
Nie było też u mnie grzybka w kolektorze ssącym (został zregenerowany), no ale problem nadal istnieje.
Kolejna będzie membrana bo silnik lekko zasysa korek i bagnet.
Sporo osób ma problem z tym szarpaniem, intrygująca sprawa.
-
- Posty: 2111
- Rejestracja: 07 mar 2015, 9:25
- Imię: Darek
- Auto: Astra J ST
- Silnik: A14NET/LPG
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 5 razy
- Pomocny: 42 razy
W silniku zawsze jest jakieś podciśnienie, więc lekkie zasysanie bagnetu i korka to norma. Jak nie ssie powietrza przez otworek to membrana raczej ok.
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 16 lip 2017, 21:18
- Auto: Astra J a14net & Polonez 1.6 GLI
- Silnik: A14NET
- Województwo: śląskie
- Pomocny: 3 razy
Wczoraj raz jeszcze sprawdzałem membranę no i ani trochę nie zasysa powietrza - ani na jałowych obrotach, jak i przy dodaniu gazu. Widać "bąbelki", czyli upuszczanie powietrza, a nie wciąganie.
Zauważyłem, że check wyskakuje albo po ponownym rozruchu, albo jak przekroczę 3000 obr./min. Oprócz p0236 wywala p1101.
Nie wiem już, w czym problem o ile p1101 może wynikać z jakości paliwa (było o tym na forum), to p0236 nadal jest dla mnie zagadka.
I tak jeżdżę od kasowania błędu do kolejnego błędu.
Wysłane z mojego SM-J600FN przy użyciu Tapatalka
Zauważyłem, że check wyskakuje albo po ponownym rozruchu, albo jak przekroczę 3000 obr./min. Oprócz p0236 wywala p1101.
Nie wiem już, w czym problem o ile p1101 może wynikać z jakości paliwa (było o tym na forum), to p0236 nadal jest dla mnie zagadka.
I tak jeżdżę od kasowania błędu do kolejnego błędu.
Wysłane z mojego SM-J600FN przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 117
- Rejestracja: 01 lis 2016, 22:32
- Auto: Zafira C
- Silnik: A14NET LPG
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Pomocny: 2 razy
Jak czytam z czym walczycie to coraz bardziej mam obawy, że ten a14net to tykającą bomba. Mam najechane 67 kkm i mam stracha podłączyć scaner do OBD... Cewka+ kolektor + pokrywa itd, nieźle się zapowiada. Komuś udało się dociągnąć do 200 kkm bez tych problemów ?
Żeby nie było, ja wymieniałem sprężynki i oporniczki w cewce bo były całe zielone i szarpało. Od jakiś kilku kkm jest ok.
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
Żeby nie było, ja wymieniałem sprężynki i oporniczki w cewce bo były całe zielone i szarpało. Od jakiś kilku kkm jest ok.
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 04 lut 2018, 20:49
- Imię: ŁUKASZ
- Auto: Astra j
- Silnik: 1.4 t NET
- Województwo: opolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 7 razy
- Kontakt:
Ja mam 205 tys i cyka jak zegarek wymieniałem membranę bo jak kupowałem to check się świecił, ale już się tym interesowałem i sprawdziłem że membrana walnieta.Po wymianie membrany check się już nie pojawia.W astrze najgorsza to jest skrzynia a tak to jest ok.
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2019, 13:08 przez Sterydziak, łącznie zmieniany 1 raz.