Duze spalanie benzyny mimo odpowiedniej mieszanki lpg
-
- Posty: 251
- Rejestracja: 20 lis 2016, 12:24
- Imię: Andrzej
- Auto: Astra g, astra J
- Silnik: z14xep, a14net
- Województwo: opolskie
- Wdzięczny: 2 razy
- Pomocny: 6 razy
Duze spalanie benzyny mimo odpowiedniej mieszanki lpg
Witajcie. Mam taki problem- instalacja brc z dotryskiem benzyny powyżej 3,5tys obrotów. Leci mi tyle benzyny ile w zimie, ilość odpalen podobna, na gaz przełącza się o wiele szybciej niż w zimie. Mieszanka niby ok (miałem niedawno przegląd instalacji). A paliwa ubywa i czuć niesaplona benzyna. Wycieków nie ma (Wiem że bp szybko paruje). Dodatkowo po nocy na pb nie ma mocy (od ma czystą, egr i przepustnica tez). Czy ktoś ma jakiś pomysł? Może puszczają wtryski od pb? (Z tego co wiem to pompa działa cały czas, może puszczają na wyższych obrotach np 2tys A przegląd robi się na jalowych dlatego nic nie zauwazonoa) ktoś coś?:)
-
- Posty: 4825
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Witamy w swiecie brc. Sprawdz na poczatek korekty paliwowe. Jesli sa daleko od zera to zmien gazownika
-
- Posty: 251
- Rejestracja: 20 lis 2016, 12:24
- Imię: Andrzej
- Auto: Astra g, astra J
- Silnik: z14xep, a14net
- Województwo: opolskie
- Wdzięczny: 2 razy
- Pomocny: 6 razy
Zgubiłem magiczne pudełeczko obdII... niby nic nie trzeba było zmieniać,bo wszystko ok. Przejechałem 200 km na benzynie i tak: benzyna "wgniata w fotel", lpg-jakby hamulce w aucie trzymały.. powyżej 3 tyś jakoś idzie zwawo, A na dole jakby się dusil. Dodatkowo jak złapie sprzęgło na lpg to obroty potrafią "odbić sie" z 900 na 1.300 i wracają z powrotem.
Szukam pudełka dalej
Szukam pudełka dalej
-
- Posty: 4825
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
-
- Posty: 251
- Rejestracja: 20 lis 2016, 12:24
- Imię: Andrzej
- Auto: Astra g, astra J
- Silnik: z14xep, a14net
- Województwo: opolskie
- Wdzięczny: 2 razy
- Pomocny: 6 razy
Hmm firma gazownicza do której jeżdżę jest bardzo mocno rozwinięta. Nie sa to mietki z pierwszego garażu. Posiadają w Polsce (O ile pamietam) 3 zakłady. Terminy mają odległe bo duży ruch mają (można się przekonywać na własne oczy). Wybrałem brc bo proponowali mi starego staga. I jak do tej pory nie narzekalem- dopiero mniej więcej od 2-3 msc można odczuć różnicę. Do tej pory 70kkm na gazie bez żadnej usterki.
Znalezione pudełko pod fotelem. Korekta długoterminowa przeważnie 7.81 procent. Po rozgrzaniu spada przy przyspieszeniu do 0 na chwilę,w trasie utrzymuje ok 4 procent. Krótkoterminowa waha się mniej więcej od minus 10 do plus10
Dodano po 2 minutach 21 sekundach:
Ps. A lambda wpływa na gaz czy sterownik gazu ma symulator sondy? Gdzieś na forum,chyba wczoraj wypadło takie stwierdzenie. Wydaje mi się,że sonda nie do końca dobrze chodzi - oscyluje od 0.1 do .0.78v A nie do 0.9 - może w ten deseń coś?
Znalezione pudełko pod fotelem. Korekta długoterminowa przeważnie 7.81 procent. Po rozgrzaniu spada przy przyspieszeniu do 0 na chwilę,w trasie utrzymuje ok 4 procent. Krótkoterminowa waha się mniej więcej od minus 10 do plus10
Dodano po 2 minutach 21 sekundach:
Ps. A lambda wpływa na gaz czy sterownik gazu ma symulator sondy? Gdzieś na forum,chyba wczoraj wypadło takie stwierdzenie. Wydaje mi się,że sonda nie do końca dobrze chodzi - oscyluje od 0.1 do .0.78v A nie do 0.9 - może w ten deseń coś?
-
- Posty: 4825
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Skoro zadajesz tak proste pytania to Ci poradze... jedz do gazownika
-
- Posty: 251
- Rejestracja: 20 lis 2016, 12:24
- Imię: Andrzej
- Auto: Astra g, astra J
- Silnik: z14xep, a14net
- Województwo: opolskie
- Wdzięczny: 2 razy
- Pomocny: 6 razy
Jak coś, to sonda zmieniona. Auto bierze mniej benzyny. Korekty przed wymiana bardzo zbliżone to tych co teraz są. W miarę blisko zera. Obroty itp to na 99 procent nie wina instalacji--znalazłem pokrzywione druciki w elektronice od przepustnicy (chociaż może to błędny trop)