Radio Opel Touch & Connect
- Kasia20511
- Posty: 1
- Rejestracja: 02 lis 2019, 12:31
- Imię: Katarzyna
- Auto: Antara
- Województwo: mazowieckie
Re: Radio Opel Touch & Connect
Witam kod wygenerowany z danych serialnumber 0316193 apparaatnumber 7612830149 i datum 12.06.25. Czy ktoś ma inny kod niż 3710?
Ostatnio zmieniony 02 lis 2019, 15:59 przez Kasia20511, łącznie zmieniany 2 razy.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Trzeba przeprogramować GID'a.
W zakładce programowanie, w polu gdzie wybierasz model radia trzeba ustawić "bez radia". Obsługa BC/daty/godziny wtedy będzie z lewej rolki na kierownicy.
P.S.
Obecność na forum proponuje zacząć przywitaniem się w odpowiednim dziale...
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- topiq77
- Posty: 2083
- Rejestracja: 21 lip 2018, 18:49
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H HB 5D
- Silnik: Z18XE
- Rocznik: 2005
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Puławy
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 81 razy
Mam okazję kupić takie radyjko za 800 zł akurat w kolorze mojego. Obecnie mam CD 30 MP3 bez AUX, bo to model 2005 przedlift. Przeczytałem wszystkie możliwe tematy ale nie znalazłem nigdzie wzmianki, czy ktoś je instalował w przedlifcie i czy wszystko działa jak trzeba.
Mając do wyboru CD 40 USB za 600 zł i zabawę z logowaniem tego do przedliftu bez indeksów, a montaż p&p całkiem fajnie wyglądającego radyjka z dotykowym wyświetlaczem, to wolałbym dopłacić do tych 800 zł. Navi i tak używam z telefonu, na wyświetlaczu bardziej mnie interesuje spalanie, kontrola usterek, temperatura, godzina i funkcje klimatronika. Mam GID 2 wierszowy. Czy prócz utraty menu serwisowego, które i tak zastępuję Torque Pro na telefonie, reszta jak właśnie spalanie, usterki, temperatura, data, ECC, język polski w BC, sterowanie z kierownicy pozostaną? Zależy mi głównie na USB, bo wypalanie playlisty na CD w obecnych czasach to wiadomo... Kamery cofania nie mam i nie będę miał.
Czy trzeba stare radio wylogowywać, czy wystarczy wyjąć a w programowaniu ustawić jak wyżej @marwisn napisał? Czy to radio ma EQ i obsługuje wszystkie głośniki jakie są w Astrze H? Będzie obsługiwać fader? Mając do wyboru niepewnego chińczyka z ali dedykowanego na androidzie to szczerze bym za te pieniądze włożył to radyjko. Wtyczka jak rozumiem będzie pasować, tylko jak tam jest zorganizowane wyjście na USB? W CD 40 USB można zwyczajnie podłączyć do tyłu mikroUSB, a tu jest we wtyczce. Mocno brakuje tej obsługi USB czy nawet kart SD, bo w Corsie miałem radyjko Pioneera i przez lata się przyzwyczaiłem. Fajnie by było, jakby ktoś opisał, jak tak podłączyć kabelek USB? No chyba że przez kartę SD albo z telefonu przez BT też można przesyłać muzę.
Mając do wyboru CD 40 USB za 600 zł i zabawę z logowaniem tego do przedliftu bez indeksów, a montaż p&p całkiem fajnie wyglądającego radyjka z dotykowym wyświetlaczem, to wolałbym dopłacić do tych 800 zł. Navi i tak używam z telefonu, na wyświetlaczu bardziej mnie interesuje spalanie, kontrola usterek, temperatura, godzina i funkcje klimatronika. Mam GID 2 wierszowy. Czy prócz utraty menu serwisowego, które i tak zastępuję Torque Pro na telefonie, reszta jak właśnie spalanie, usterki, temperatura, data, ECC, język polski w BC, sterowanie z kierownicy pozostaną? Zależy mi głównie na USB, bo wypalanie playlisty na CD w obecnych czasach to wiadomo... Kamery cofania nie mam i nie będę miał.
Czy trzeba stare radio wylogowywać, czy wystarczy wyjąć a w programowaniu ustawić jak wyżej @marwisn napisał? Czy to radio ma EQ i obsługuje wszystkie głośniki jakie są w Astrze H? Będzie obsługiwać fader? Mając do wyboru niepewnego chińczyka z ali dedykowanego na androidzie to szczerze bym za te pieniądze włożył to radyjko. Wtyczka jak rozumiem będzie pasować, tylko jak tam jest zorganizowane wyjście na USB? W CD 40 USB można zwyczajnie podłączyć do tyłu mikroUSB, a tu jest we wtyczce. Mocno brakuje tej obsługi USB czy nawet kart SD, bo w Corsie miałem radyjko Pioneera i przez lata się przyzwyczaiłem. Fajnie by było, jakby ktoś opisał, jak tak podłączyć kabelek USB? No chyba że przez kartę SD albo z telefonu przez BT też można przesyłać muzę.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
- Wystarczy wyjąć (nie trzeba wylogowywać). Auto będzie łapać błędy z modułu radia, ale sterowanie z kierownicy działać będzie. Lepiej wylogować.
- Radio ma equalizer.
- Co do głośników. Nie wiem czy obsługuje ten mały na środku.
- Kabel USB wpinasz do wtyczki Fakra. Rozpiskę pinów masz w pierwszym poście.
- Radio ma equalizer.
- Co do głośników. Nie wiem czy obsługuje ten mały na środku.
- Kabel USB wpinasz do wtyczki Fakra. Rozpiskę pinów masz w pierwszym poście.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- topiq77
- Posty: 2083
- Rejestracja: 21 lip 2018, 18:49
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra H HB 5D
- Silnik: Z18XE
- Rocznik: 2005
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Puławy
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 81 razy
Oglądałem swoją wtyczkę, nie bardzo ma tam miejsce do wpięcia. Wtyczka jest cała z otworkami na piny, tam gdzie w radiach z AUX można by podpiąć wtyczkę. U mnie przedlift więc pewnie takie wsadzali. Stąd się zastanawiałem, czy rzeźbić. Wtyczka jest dodana do radia, ale uchlastana jak to przy takich operacjach bywa, więc w razie czego zmiana na tą nową wtyczkę z miejscem na podpięcie AUX i USB. Jeszcze jakby to wyprowadzić tam gdzie w nowszych typach Astry po lifcie, czyli przy ręcznym, to by to fajnie wyglądało.
Niby CD40 USB trochę tańsze, ale bardziej upierdliwe w zalogowaniu. W żadnym opcomie nie ma pod to radio indeksów. Znalazłem rosyjską stronkę, gdzie gość krok po kroku prowadzi przez logowanie. Ale przynajmniej USB normalnym kablem chyba z wtyczką mikro lub mini USB da się podpiąć.
Wszystko wyświetla się na górze a nie jak w T&C trzeba zaglądać na dół.
A jak to będzie grało to nie mam niestety porównania. Ale chyba wszystko jest lepsze od CD 30 MP3.
Cenią się te radyjka. A znów CD40 USB to białe kruki prawie, szczególnie w matowym chromie.
Niby CD40 USB trochę tańsze, ale bardziej upierdliwe w zalogowaniu. W żadnym opcomie nie ma pod to radio indeksów. Znalazłem rosyjską stronkę, gdzie gość krok po kroku prowadzi przez logowanie. Ale przynajmniej USB normalnym kablem chyba z wtyczką mikro lub mini USB da się podpiąć.
Wszystko wyświetla się na górze a nie jak w T&C trzeba zaglądać na dół.
A jak to będzie grało to nie mam niestety porównania. Ale chyba wszystko jest lepsze od CD 30 MP3.
Cenią się te radyjka. A znów CD40 USB to białe kruki prawie, szczególnie w matowym chromie.
- Andrewmarch
- Posty: 1
- Rejestracja: 04 lut 2020, 12:33
- Imię: Andrzej
- Auto: Astra H
- Silnik: 1,7 CDTi
- Rocznik: 2004
- Województwo: lubuskie
Witam wszystkich forumowiczów, jestem szczęśliwym posiadaczem tego radyjka od kilku dni i muszę opisać swoje zdanie dla wszystkich tych, którzy myślą o zmianie radia. Radio jest po prostu super, wszystko działa rewelacyjnie. Do tej pory miałem zwykłe cd30, zastanawiałem się czy zmienić na cd30 mp3 z aux. Na szczęście udało mi się znaleźć to radio w moim kolorze za 440zł + 120zł odkodowanie zdalne bez konieczności wysyłania radia.
Radio FM - w końcu fale nie giną tak jak to miało miejsce prze cd30 - bardzo czułe radio na fabrycznej antenie stacje odbierają bez zakłóceń
USB działa rewelacyjnie, mamy dostęp do zawartości, do folderów widzimy listę odtwarzanych utworów - w CD40 USB tego nie ma
Bluetooth, zarówno przesyłanie strumieniowe muzyki jak i zestaw głośnomówiący działają doskonale - odbieranie rozmów z poziomu sterowania kierownicy, dostęp do książki telefonicznej również z poziomu radia
Aux - podłączyłem ale nie używam z uwagi na bluetooth
Nawigacja - nie używam z uwagi na to iż i tak korzystam z nawigacji w telefonie (poza tym musiałbym zainwestować w antenę), niestety też w astrze na tym radiu jak to kolega marwisn napisał wcześniej mogło by to być niebezpieczne z uwagi na usytuowanie radia
Ogólnie radio doskonale gra ma equalizer, usb i bluetooth jak i wyświetlacz - jest to naprawdę fajna stacja multimedialna na miarę teraźniejszych czasów dla użytkowników, którzy nie potrzebują kamery cofania do cofania, którzy korzystają z nawigacji w telefonie - jedyny słuszny wybór.
Radio FM - w końcu fale nie giną tak jak to miało miejsce prze cd30 - bardzo czułe radio na fabrycznej antenie stacje odbierają bez zakłóceń
USB działa rewelacyjnie, mamy dostęp do zawartości, do folderów widzimy listę odtwarzanych utworów - w CD40 USB tego nie ma
Bluetooth, zarówno przesyłanie strumieniowe muzyki jak i zestaw głośnomówiący działają doskonale - odbieranie rozmów z poziomu sterowania kierownicy, dostęp do książki telefonicznej również z poziomu radia
Aux - podłączyłem ale nie używam z uwagi na bluetooth
Nawigacja - nie używam z uwagi na to iż i tak korzystam z nawigacji w telefonie (poza tym musiałbym zainwestować w antenę), niestety też w astrze na tym radiu jak to kolega marwisn napisał wcześniej mogło by to być niebezpieczne z uwagi na usytuowanie radia
Ogólnie radio doskonale gra ma equalizer, usb i bluetooth jak i wyświetlacz - jest to naprawdę fajna stacja multimedialna na miarę teraźniejszych czasów dla użytkowników, którzy nie potrzebują kamery cofania do cofania, którzy korzystają z nawigacji w telefonie - jedyny słuszny wybór.
- Fann
- Posty: 2
- Rejestracja: 20 sie 2020, 20:33
- Imię: Robert
- Auto: Opel corsa D
- Silnik: Z13DTJ
- Rocznik: 2010
- Województwo: pomorskie
Witam wszystkich. Radyjko w mojej Kol się śmiga super wszystko działa poza wejściem do menu serwisowego
Dziś podłączyłem opcoma z 2014 i o dziwo w programowaniu wyświetlacza jest radio touch & connect ale gdy zmieniam na nie i klikam programuj to w zakładce pojawia sie „invalid” czyżby nowsze wyświetlacze GID miały inny soft? Myśle że jeśli tak to te nowsze po zaprogramowaniu opcom tego radia mają zakładkę ustawień godziny i np. noc, dzień, auto język.. Ktoś pisał że można wylogować zwykle radio i potem zalozyc touch connect, otóż nie ponieważ wyświetlacz non stop podaje że radio jest zablokowane, sprawdziłem u siebie
Dziś podłączyłem opcoma z 2014 i o dziwo w programowaniu wyświetlacza jest radio touch & connect ale gdy zmieniam na nie i klikam programuj to w zakładce pojawia sie „invalid” czyżby nowsze wyświetlacze GID miały inny soft? Myśle że jeśli tak to te nowsze po zaprogramowaniu opcom tego radia mają zakładkę ustawień godziny i np. noc, dzień, auto język.. Ktoś pisał że można wylogować zwykle radio i potem zalozyc touch connect, otóż nie ponieważ wyświetlacz non stop podaje że radio jest zablokowane, sprawdziłem u siebie
- Fann
- Posty: 2
- Rejestracja: 20 sie 2020, 20:33
- Imię: Robert
- Auto: Opel corsa D
- Silnik: Z13DTJ
- Rocznik: 2010
- Województwo: pomorskie
Witam, mi jednak nie udaje się wejść w to menu serwisowe, trzeba wykonać 4 pełne obroty, z odpowiednią przerwą, cze tylko to jak przeskoczy pokrętło?
- strzaleq
- Posty: 4
- Rejestracja: 22 lut 2021, 23:22
- Imię: Bartłomiej
- Auto: Astra H Kombi
- Silnik: Z18XER
- Rocznik: 2007
- Województwo: podkarpackie
- Wdzięczny: 2 razy
Pytanie dla posiadaczy - co wyświetla się na GID/CID w czasie korzystania ? Wiem że nawigacja jest tylko na radiu ale to mało ważne akurat.
Konkretnie interesuje mnie czy np.
- jak ktos zadzwoni to czy widać to na GID-idze nazwe kontaktu albo numer
- Głośność
- Informacje z RDS-a radia
Konkretnie interesuje mnie czy np.
- jak ktos zadzwoni to czy widać to na GID-idze nazwe kontaktu albo numer
- Głośność
- Informacje z RDS-a radia