Witam,
podczas trasy 4 krotnie auto przydławiło, Astra zaczęła buczeć/terkotać na dodanie gazu. Podniosło wtedy obroty, ale reakcja na pedał gazu była bardzo słaba. Po po ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy na ok 50-100 km i ponowna odcinka mocy oraz ikona auta z kluczykiem. Podczas tych momentów wzrasta znacznie spalanie. Błędy: p2016, p2046, p 2146. Dwuletnie fabrycznie regenerowane wtryski, roczny EGR, dwuletni DPF. Problem przymulania/braku mocy w mieście/na krótkich odcinkach nie występuje. Auto odpala normalnie, pracuje równo. Wyjechaliśmy na święta i teraz zamiast relaksu spina jak z powrotem będzie. W wolnej chwili proszę o rady. Wesołych Świąt.
Piotr.
Brak mocy podczas długiej jazdy, auto z kluczykiem.
- pitsaw
- Posty: 1
- Rejestracja: 24 gru 2023, 12:29
- Auto: Astra H 1.7 cdti, 110 km.
- Rocznik: 2012
- Województwo: pomorskie
- Pam
- Posty: 5
- Rejestracja: 01 gru 2021, 13:49
- Imię: Pamela
- Auto: Astra H Kombi
- Silnik: Z17DTH
- Rocznik: 2008
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 1 raz
U mnie pomogła wymiana elektrozaworu sterowania turbiną. Problem był ten sam. Odcięcie mocy przy 3k obrotów i tryb serwisowy.
Z tego co kojarzę to za wymianę na używkę zapłaciłam 350 zł.
Najpierw zamontowali tetsowo, kazali pojeździć, gdy problem nie wystąpił przez tydzień zamontowali już na stałe i do tej pory (rok) ten problem nie wystepuje.
Z tego co kojarzę to za wymianę na używkę zapłaciłam 350 zł.
Najpierw zamontowali tetsowo, kazali pojeździć, gdy problem nie wystąpił przez tydzień zamontowali już na stałe i do tej pory (rok) ten problem nie wystepuje.