Astra J 1.4 Turbo lpg. Kod bledu P0171
-
- Posty: 4867
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 101 razy
Re: Astra J 1.4 Turbo lpg. Kod bledu P0171
Sondy pokazują że za mało paliwa a ciśnienie paliwa chyba za małe. Do sprawdzenie regulator ciśnienia i pompa.
-
- Posty: 4867
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 101 razy
-
- Posty: 4867
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 101 razy
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 12 paź 2023, 11:12
- Imię: Jacek
- Auto: Astra j
- Silnik: A14NEL
- Rocznik: 2011
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Ok, to co mi powiedział gazownik było dziwne
ogólnie instalacja mechanicznie działa świetnie, nie ma do czego się przyczepić, lekko podciągnęli mieszankę ale co mi powiedział facet jest zastanawiające
Mianowicie, moim problemem miało by być to, że jeździłem z wpiętym OBDII, ponoć nawet nieaktywne złącze może powodować problemy komunikacyjne między komputerem silnika a sterownikiem od gazu, co może powodować złe korekty i przy tym wywalać takie błędy, powiedział by pojeździć bez niego i zobaczyć co się dziej.
Jak na razie 25km zrobione, przy temp 2stopinie i nic, gdzie po 10-15km od razu wyskakiwał
ogólnie instalacja mechanicznie działa świetnie, nie ma do czego się przyczepić, lekko podciągnęli mieszankę ale co mi powiedział facet jest zastanawiające
Mianowicie, moim problemem miało by być to, że jeździłem z wpiętym OBDII, ponoć nawet nieaktywne złącze może powodować problemy komunikacyjne między komputerem silnika a sterownikiem od gazu, co może powodować złe korekty i przy tym wywalać takie błędy, powiedział by pojeździć bez niego i zobaczyć co się dziej.
Jak na razie 25km zrobione, przy temp 2stopinie i nic, gdzie po 10-15km od razu wyskakiwał
-
- Posty: 4867
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 101 razy
Zmień mechanika. Masz podłączony sterownik LPG pod obd i włączona adaptacje/korekcję?
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 12 paź 2023, 11:12
- Imię: Jacek
- Auto: Astra j
- Silnik: A14NEL
- Rocznik: 2011
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Mechanik raczej nie jest zły, najlepszy gazownik z KRKczarnypiotrek pisze: ↑08 lut 2024, 8:49Zmień mechanika. Masz podłączony sterownik LPG pod obd i włączona adaptacje/korekcję?
był podpięty normalnie w kabinie pod kierownica
-
- Posty: 4867
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 101 razy
Dobra. Mam dosc opowiesci obok tematu...
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 12 paź 2023, 11:12
- Imię: Jacek
- Auto: Astra j
- Silnik: A14NEL
- Rocznik: 2011
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 2 razy
Ok, pojeździłem trochę i znowu wyskoczyło.
wymieniłem zawór PAR, jest lepsza kultura jazdy ale nadal błąd siedzi w układzie
południami gdy jest w okolicach 8stopni to nie wyskakuje i korekty długoterminowe nie przekraczają 8%, dzisiaj przy 2 stopniach znowu wskakują na 30%
Czy to możliwe że w Lambdzie bank1 jest coś nie tak z grzałką i bez wywalania generalnego błędu daje złe odczyty ?
szukałem też ostatnio zaworu ciśnienia paliwa(ze względu na ciągłe ciśnienie2,5bar), widziałem go na zdjęciach w kilku miejscach, (przy listwie wtryskowej, obok przyłącza z PAR) i nadal nie jestem w stanie go zlokalizować, pełno tam rurek od podciśnienia.
wymieniłem zawór PAR, jest lepsza kultura jazdy ale nadal błąd siedzi w układzie
południami gdy jest w okolicach 8stopni to nie wyskakuje i korekty długoterminowe nie przekraczają 8%, dzisiaj przy 2 stopniach znowu wskakują na 30%
Czy to możliwe że w Lambdzie bank1 jest coś nie tak z grzałką i bez wywalania generalnego błędu daje złe odczyty ?
szukałem też ostatnio zaworu ciśnienia paliwa(ze względu na ciągłe ciśnienie2,5bar), widziałem go na zdjęciach w kilku miejscach, (przy listwie wtryskowej, obok przyłącza z PAR) i nadal nie jestem w stanie go zlokalizować, pełno tam rurek od podciśnienia.