jakie sprężyny?
-
- Posty: 259
- Rejestracja: 04 lut 2008, 19:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
jakie sprężyny?
Niestety moje zawieszenie jest trochę zdekompletowane. Mam 4 sprężyny z czego 2 są różnych wysokości. Po wymianie kompletnego mc phersona w prawym przednim kole mam sprężyne inną niż w lewym. No i samochód mi stoi pochylony ponieważ z prawej strony jest wyżej tak z 2 cm. W dodatku ostatnią przejażdżkę w 7 osób okupiłem pęknięciem lewej tylniej sprężyny. Postanowilem więc, że zakupie wszystkie 4 sprężyny i je wymienie. Co do amorków to zostaje na starych więc obniżenie to max 4 cm. No i teraz jakie sprężyny wsadzić ? Chciałbym też żeby auto stało się bardziej sztywne ponieważ to co jest teraz to woła o pomstę do nieba. Planuje obniżyć najlepiej o 4 cm lub coś w tych granicach. Zastanwiałem się nad springami od gsi. O ile one obniżają? utwardzają zawieche w porównaniu do standardowych w 1.6 w cabrio ? no i szukac spingow od kombi czy htb ?
Dzięki
Dzięki
Black Lady from Cracow
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Cabrio ma niższe sprężyny, podobnie jak wersja gt/gsi. Jeśli chcesz mieć jeszcze niżej to polecam Eibach pro kit. Teoretycznie ok -3/-3. Do tego amory gsi.
[ Dodano: 2008-04-27, 01:12 ]
Acha, z kombi tył nie podejdzie. Z innych wersji (sedan/htb) tak. Sorry za drugi post, ale z telefonu pisze, się edytować nie da...
[ Dodano: 2008-04-27, 01:12 ]
A jednak się dało
[ Dodano: 2008-04-27, 01:12 ]
Acha, z kombi tył nie podejdzie. Z innych wersji (sedan/htb) tak. Sorry za drugi post, ale z telefonu pisze, się edytować nie da...
[ Dodano: 2008-04-27, 01:12 ]
A jednak się dało
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 31 gru 2007, 12:14
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Acha, a gadanie, że do sprężyn - 4 można standardowe amorki załozyć... to bajka. Nawet zakładając sprężyny gsi, które daja gdzies -2 może -3 cm lepiej zmienić też amory. Owszem, seryjny wytrzyma, ale jesli to seria gsi. Zwykly padnie 3x szybciej niz na normalnych spręzynach. Więc kiedy już ci padną amory to kup nowe ale do gsi. Będą długo trzymać nawet na -4.
-
- Posty: 259
- Rejestracja: 04 lut 2008, 19:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 24 lut 2008, 9:23
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
iwan87 pisze:a takie by mi podeszły ? [External Link Removed for Guests]
Kup cały dedykowany zestaw H&R, Eibach, Koni, Apex, Weitec i napewno będziesz zadowolony. Wydasz raz więcej, ale będzie pożądnie. Zaczniesz kombinować i wydasz 2 razy tyle
[External Link Removed for Guests]
Brak tłumików klub Przygotowania do Stage II
Brak tłumików klub Przygotowania do Stage II
-
- Posty: 259
- Rejestracja: 04 lut 2008, 19:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 24 lut 2008, 9:23
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Luuuuzzzziwan87 pisze:chybaś oszalał...
bez urazy
Jak bym oszalał to kazał bym Ci ciąć sprężyny i wkładać pomiędzy zwoje gumowe przekładki.
Poprostu podałem Ci najlepsze rozwiązanie. Jeśli nie masz kasy kup same markowe springi i odkładaj kase na amory.
Ja mam u siebie springi apexa i jest ok, tylko że amorki (pseudo sportowe ) marki GT cupline nie wyrabiają i napewno drugich nie kupie
[External Link Removed for Guests]
Brak tłumików klub Przygotowania do Stage II
Brak tłumików klub Przygotowania do Stage II
-
- Posty: 168
- Rejestracja: 03 kwie 2008, 22:42
- Imię: Konrad
- Auto: ASTRA G
- Silnik: 2.0 DTI
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
a ile masz swoją obniżoną na tych springach apexa???i czy jest na nich twardo czy nisko stoi a komfort jest jazdy dobry???Wariator pisze:Luuuuzzzz
Jak bym oszalał to kazał bym Ci ciąć sprężyny i wkładać pomiędzy zwoje gumowe przekładki.
Poprostu podałem Ci najlepsze rozwiązanie. Jeśli nie masz kasy kup same markowe springi i odkładaj kase na amory.
Ja mam u siebie springi apexa i jest ok, tylko że amorki (pseudo sportowe ) marki GT cupline nie wyrabiają i napewno drugich nie kupie
! ! ! NIE zabijesz NIE WygraSz ! ! !
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 24 lut 2008, 9:23
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
-40mm , ale przód chyba siadł ciut niżej.KwL pisze:a ile masz swoją obniżoną na tych springach apexa???i czy jest na nich twardo czy nisko stoi a komfort jest jazdy dobry???Wariator pisze:Luuuuzzzz
Jak bym oszalał to kazał bym Ci ciąć sprężyny i wkładać pomiędzy zwoje gumowe przekładki.
Poprostu podałem Ci najlepsze rozwiązanie. Jeśli nie masz kasy kup same markowe springi i odkładaj kase na amory.
Ja mam u siebie springi apexa i jest ok, tylko że amorki (pseudo sportowe ) marki GT cupline nie wyrabiają i napewno drugich nie kupie
Nie są jakieś hardcorowe idzie jeździć nawet z rodzina
IMO jeszcze jest za lajtowo, może wyminan amorów na B8 pomoże ,ale to za jakiś czas
[External Link Removed for Guests]
Brak tłumików klub Przygotowania do Stage II
Brak tłumików klub Przygotowania do Stage II