Wentylator chłodicy
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 05 kwie 2007, 13:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Łódz
- Kontakt:
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
A ja mam za to inne pytanie.
Nie chodzi mi wentylator wcale, na dniach będę wymieniał czujnik przy chłodnicy.
Po zwarciu pinów wentylator chodzi ale tylko na włączonym zapłonie. To mnie martwi bo powinien chodzić niezależnie od zapłonu (nie będę się rozpisywał dlaczego).
Czy ktoś może powiedzieć jak to zrobić? Czy wystarczy przy jakimś przekaźniku zamienić plus po stacyjce na stały plus?
Ewentualnie mogę zrobić przełącznik (stały plus / po stacyjce)
Nie chodzi mi wentylator wcale, na dniach będę wymieniał czujnik przy chłodnicy.
Po zwarciu pinów wentylator chodzi ale tylko na włączonym zapłonie. To mnie martwi bo powinien chodzić niezależnie od zapłonu (nie będę się rozpisywał dlaczego).
Czy ktoś może powiedzieć jak to zrobić? Czy wystarczy przy jakimś przekaźniku zamienić plus po stacyjce na stały plus?
Ewentualnie mogę zrobić przełącznik (stały plus / po stacyjce)
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 08 mar 2008, 23:51
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Czyli mam rozumieć że w jednobiegowym wentylatorze nie ma żadnego przekaźnika tylko jest czujnik i on wszystko załącza? Bezpośrednio z klem nie chcę brać, muszę poszukać gdzieś w wiązce jakiegoś stałego plusa.Cobrettii pisze:FalconTech, Niestety ta myśl techniczna jest "standardem" w naszych asterkach. wg mnie rozwiązaniem będzie przepięcie + z czujnika ( gdzie zasilanie idzie przez stacyjke ) bezpośrenio na akumulator
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
FalconTech, aż tak dobrze nie siedze w tym temacie, sprawdż w "sam naprawiam" jak tam bedzie przekaźnik to jest przekaźnik, jak go nie bedzie, to go nie będzie. mi osobiście sie wydaje ze go nie ma. Stały + bedziesz miał na radyjku ( ale to może nie dżwignąć ) i na światłach ( ale tam moze być konieczna ingertencja w bezpieczniki, aby poradziło...
[External Link Removed for Guests]