Chip tuning Astry III 1.4 90 km :))
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 11 mar 2008, 9:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Chip tuning Astry III 1.4 90 km :))
Witam !
Pytanko :czy jest sens sie w to bawić jakie sa zalety(jeżeli w ogóle sa) i wady, koszty, eksploatacja, osiągi?
Pytanko :czy jest sens sie w to bawić jakie sa zalety(jeżeli w ogóle sa) i wady, koszty, eksploatacja, osiągi?
Ostatnio zmieniony 07 sie 2008, 22:49 przez pablos321, łącznie zmieniany 2 razy.
Też kiedyś nad tym myślałem, bo mamy te same silniki. Mi do szczęścia brakuje jakieś 15-20 KM, a chipem z tego się raczej nie da tyle wyciągnąć. Jeżeli miałbym się bawić z dłubaniem tego silnika, to najprędzej zdecydowałbym się na kompletny dolot firmy Dbilas - kolektor FlowTec + filtr FlowMaster. Sam kolektor wg producenta daje moc około 25KM. Tylko cena nowego wynosi prawie 1200 Euro...
Co innego chip tuning jakiegoś CDTI, tam przyrost mocy po samym chipie jest już znaczny.
Co innego chip tuning jakiegoś CDTI, tam przyrost mocy po samym chipie jest już znaczny.
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 11 mar 2008, 9:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 11 mar 2008, 9:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 13 sty 2008, 10:38
- Imię: nie mam
- Auto: Saab 9-3
- Silnik: B234R
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Opole
To teraz tylko czekać aż Euro spadnie :Eanalyzer64 pisze:Widzę, że już taki trochę cennik się robi, ile dany konik kosztuje
Dodam jeszcze, że cały system turbo do Z14XEP, też firmy dbilas kosztuje "tylko" niecałe 5000 Euro A deklarowana przez producenta moc po takim zabiegu wynosi około 180KM, czyli 2x więcej niż seria
W sumie skoro Astra zostanie u mnie w rodzinie dłużej (za 2,5-3 lata bierze ją syn), to czemu nie. Byle by mi potem wszystkich słupów w mieście nie skasował.
Sorry ,że zrobię OT ale temat dotyczy poniekąd samego tuningu AH z silniczkiem Z14XEP. Wpadłem na coś takiego, przeglądając angielskie forum Astry H:
Jest to modyfikacja dolotu, polegająca na zmianie rury doprowadzającej powietrze do filtra, tą rurę zmienia się na taką od Vectry C
[External Link Removed for Guests]
A tutaj jest już modyfikacja obudowy filtra powietrza, tylko nie bardzo wiem co ten gość zrobił na 3 od końca zdjęciu
[External Link Removed for Guests]
Podobno, bez względu na to jaki jest silnik w AH, sporo daje zmiana obudowy filtra powietrza na pochodzącą od wersji OPC. Tak przynajmniej wywnioskowałem przeglądają tamto forum.
Jest to modyfikacja dolotu, polegająca na zmianie rury doprowadzającej powietrze do filtra, tą rurę zmienia się na taką od Vectry C
[External Link Removed for Guests]
A tutaj jest już modyfikacja obudowy filtra powietrza, tylko nie bardzo wiem co ten gość zrobił na 3 od końca zdjęciu
[External Link Removed for Guests]
Podobno, bez względu na to jaki jest silnik w AH, sporo daje zmiana obudowy filtra powietrza na pochodzącą od wersji OPC. Tak przynajmniej wywnioskowałem przeglądają tamto forum.
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
- Kontakt:
Jakby kogos interesowalo to na tej aukcji jest kolektor dbilasa do x16xe i podejrzewam ze bedzie pasowal do Z16XEP albo Z14XE. Moze warto spytac niemca za ile by puscil sam kolektor.
Pisze ze ma tez do tego airboxa FlowMaster wiec mozna miec odrazu komplet.
[External Link Removed for Guests]
Pisze ze ma tez do tego airboxa FlowMaster wiec mozna miec odrazu komplet.
[External Link Removed for Guests]
MOJA ASTRA:
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]