ssanie-nierówna praca
- sylbass
- Posty: 8
- Rejestracja: 25 sie 2008, 19:55
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
-
- Posty: 240
- Rejestracja: 16 cze 2007, 0:22
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wa-wa
- Kontakt:
o ile mi wiadomo to w silnikach 1,6 16v nie ma krokowca tylko jest elektroniczna przepustnica. Tak jak kolegasylbass mam Astrę G z 2000r i ma przepustnicę elektroniczną Może być brudna i się trochę przycinać , ale wtedy powinno wywalać tryb serwisowy (samochód z kluczykiem) Jeżeli masz założony gaz to pojedz na regulację, u mnie on był przyczyną takiego zachowania samochodu. Wymieniłem reduktor i chodzi jak ta lala .
Wszystkie kobiety są takie same
Miły wieczór, namiętna noc, szalony poranek Ale one zawsze, zawsze muszą to zepsuć, muszą to powiedzieć
"Boże, co my robimy, przecież Ty masz żonę"
Miły wieczór, namiętna noc, szalony poranek Ale one zawsze, zawsze muszą to zepsuć, muszą to powiedzieć
"Boże, co my robimy, przecież Ty masz żonę"
- Wizzard
- Posty: 5
- Rejestracja: 22 mar 2008, 8:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Świecie
- Kontakt:
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 15 sty 2008, 16:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zgierz
- Kontakt:
Panowie wszyscy opisaliście to samo a czy ktoś sprawdził czujnik położenia wałka rozrządu i stan jego okablowania? U mnie ten sam motyw, rozbieram osłonę rozrządu a tu kabelki od czujnika troszkę skruszone od temperatury i czujnik dawał impulsy ale z lekkim przekłamaniem ponieważ opornośc się zmieniła i po wymianie było ok, a co nalepsze żaden błąd mi nie wyskoczył.
[ Dodano: 2008-09-01, 20:13 ]
U wszystkich objawy występują na ssaniu a co powiecie na to że u mnie takie objawy występują gdy autko złapie temperaturę a na ssaniu jest ok?
[ Dodano: 2008-09-01, 20:13 ]
U wszystkich objawy występują na ssaniu a co powiecie na to że u mnie takie objawy występują gdy autko złapie temperaturę a na ssaniu jest ok?
X18XE1 - przekleństwo czy brak zrozumienia
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 24 sie 2008, 22:33
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Luboń
- Kontakt:
ja tez mam ale na ssaniu strasznie skaczą obroty moze nie sa to duze skoki ale krótkie i szybkie po rozgrzaniu juz jest lepiej ale i tak wskazówka obrotomierza plywa. Wymieniłem świece i chcialem przewody ale okazało sie ze w tym siliku nie ma typowych przewodów. Moja asterkat to 1.6 16V i mam pytanie czy jest ten krokowiec w tym aucie bo ja pod maską nigdzie nie widze? co doradzacie sprawdzić najpierw? pozdro
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 15 sty 2008, 16:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zgierz
- Kontakt:
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 24 sie 2008, 22:33
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Luboń
- Kontakt:
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 15 sty 2008, 16:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zgierz
- Kontakt:
Z prawej strony silnika znajduje się zawór recurkulacji spalin zwany potocznie EGR. Ma on za zadanie regulować częściowy powrót spalin do silnika co niby ma poprawić naszą ekologię jeśli odkręcisz plastikową osłonę silnika to go ujrzysz pomiędzy akumulatorem a silnikiem. Jest przykręcony zwykle na 2 śruby typu Torx ( rozmiaru nie pamiętam ) i podłączony jest do niego przewód bodajrze 4 pinowy. Odłączasz przewód, odkręcasz śruby i zdejmujesz zawór. Jak się przyjrzysz to to od czego odkręciłeś ten zawór ma w sobie dwa otwory. Jednym idą spaliny z kolektora wydechowego do zaworu EGR a drugim po przejściu przez ów zawór są przekazywane do silnika. I właśnie musisz te otwory zaślepić a dokładnie jeden z nich. Możesz to zrobić w dwojaki sposób: Wersja dla nygusów i mających zasobny portfel to zakup gotowych zaślepek na allegro na przykład albo druga wersja to wycięcie z blachy takiej zaślepki i zrobienie jej samemu. Niektórzy preferują blachę z puszki po piwie które możesz sobie wypić przy owej robocie ale ja osobiście zrobiłem z troszkę grubszej blaszki ponieważ słyszałem że te po piwie lubią się przepalać. jak już taką zaślepkę będziesz posiadał to mocujesz pomiędzy silnik a zawór który zdemontowałeś. Całość skręcasz i podłączasz przewód i jeśli po uruchomieniu silnika nie wyskoczy Ci błąd to masz 100% sukcesu a jeśli owy błąd Ci wyskoczy a cała operacja pomogła w Twojej dolegliwości to pozostaje zakup nowego zaworu EGR lub czyszczenie ale rzadko przynosi to porządany skutek. Mam nadzieje że teraz opis jest dla Ciebie czytelny i że sobie poradzisz jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz.
[ Dodano: 2008-09-04, 20:35 ]
Przepraszam za przejęzyczenie nie EBRa tylko EGRa
[ Dodano: 2008-09-04, 20:35 ]
Przepraszam za przejęzyczenie nie EBRa tylko EGRa
X18XE1 - przekleństwo czy brak zrozumienia
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 24 sie 2008, 22:33
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Luboń
- Kontakt:
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 15 sty 2008, 16:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zgierz
- Kontakt: