potrzebna uszczelka
- Frost
- Posty: 3214
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:30
- Imię: Przemek
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: ...1.6
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Proszę
SKLEP TYLKO Z CZESCIAMI DO OPLI
"M-R Centrum S.C."
40-715 Katowice, ul. Opalińskiego 3
woj. śląskie
tel. +48(0-32) 253 00 61 kom. 691 782 878, 691 782 879
GG: 2639083
[External Link Removed for Guests]
Do Państwa dyspozycji:
poniedziałek - piątek: 9.00 - 17.00
sobota: 9.00 - 13.00
GORĄCO POLLECAM TANIE CZESCI DO OPLI NOWE I UZYWANE ORGINALY
a jesli chesz inne sklepy to w dziale slask sa adresy sklepow polecane na slasku przez klubowiczów tu masz linka Adresy Sklepów z częściami do samochodów marki Opel. ew pisz do mnie na gg
SKLEP TYLKO Z CZESCIAMI DO OPLI
"M-R Centrum S.C."
40-715 Katowice, ul. Opalińskiego 3
woj. śląskie
tel. +48(0-32) 253 00 61 kom. 691 782 878, 691 782 879
GG: 2639083
[External Link Removed for Guests]
Do Państwa dyspozycji:
poniedziałek - piątek: 9.00 - 17.00
sobota: 9.00 - 13.00
GORĄCO POLLECAM TANIE CZESCI DO OPLI NOWE I UZYWANE ORGINALY
a jesli chesz inne sklepy to w dziale slask sa adresy sklepow polecane na slasku przez klubowiczów tu masz linka Adresy Sklepów z częściami do samochodów marki Opel. ew pisz do mnie na gg
- Thomas87
- Posty: 1987
- Rejestracja: 12 mar 2008, 23:15
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra J
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Wdzięczny: 3 razy
Kolega pozwoli że się podepnę bo temat trochę podobny.
Ostatnio zaczęły się problemy z obrotami. Kody błędów 25 i 35. Sprawdziłem które to, poczytałem na forum i wziąłem się za czyszczenie przepustnicy, układu wtryskowego, silnika krokowego i czujnika położenia przepustnicy.
Uszczelki nie były w najlepszym stanie :/ ale poskładałem wszystko zresetowałem komputer i odpaliłem.
Błędy jakie się pojawiły to 33 i 35, silnik wciąż pracował nierówno więc zapadła decyzja o wymianie silniczka. Kupiłem na tej samej aukcji co Evergreen_1987
Teraz czekam na silniczek.
Chciałem przybliżyć wam moją sytuacje Ale nie o tym chciałem pisać, jak wspomniałem wyżej uszczelki nie były w najlepszym stanie (twarde, brudne, łamiące się) więc je tęż pasowało by wymienić żeby nie dostawało się lewe powietrze, prawda :>
Przeszukałem allegro - nic, byłem w dużym sklepie z częściami samochodowymi i nie ma, nawet nie ma możliwości sprowadzenia.
Pojechałem więc wczoraj do ASO i kupiłem jedną uszczelkę która idzie pomiędzy przepustnicę a kolektor ( 10,50zł) druga uszczelka która zbytnio nie różniła się od pierwszej tym że ona idzie między przepustnicę a układ wytryskowy kosztowała ponad (42zł ) trochę dużo
Jest jeszcze jedna uszczelka wielkości 5cm x 1,5cm która jest pomiędzy przepustnicą a kawałkiem metalu przykręcanym do niej, do tego kawałka metalu idą dwa wężyki, jeden łączy się z pokrywą od zaworów, a drugi idzie do "pokrywy wtrysku/przepustnicy"
Tej uszczelki nie mieli :/
Moje pytanie, z czego mogę dorobić takie dwie uszczelki aby wytrzymały one ciśnienie, wilgoć i na trochę by starczyły, bez konieczności kolejnego docinania po miesiącu.
Uszczelka jaką kupiłem w ASP jest twarda, cienka i chyba z papieru albo jakiegoś tworzywa.
Ale się rozpisałem
Ostatnio zaczęły się problemy z obrotami. Kody błędów 25 i 35. Sprawdziłem które to, poczytałem na forum i wziąłem się za czyszczenie przepustnicy, układu wtryskowego, silnika krokowego i czujnika położenia przepustnicy.
Uszczelki nie były w najlepszym stanie :/ ale poskładałem wszystko zresetowałem komputer i odpaliłem.
Błędy jakie się pojawiły to 33 i 35, silnik wciąż pracował nierówno więc zapadła decyzja o wymianie silniczka. Kupiłem na tej samej aukcji co Evergreen_1987
Teraz czekam na silniczek.
Chciałem przybliżyć wam moją sytuacje Ale nie o tym chciałem pisać, jak wspomniałem wyżej uszczelki nie były w najlepszym stanie (twarde, brudne, łamiące się) więc je tęż pasowało by wymienić żeby nie dostawało się lewe powietrze, prawda :>
Przeszukałem allegro - nic, byłem w dużym sklepie z częściami samochodowymi i nie ma, nawet nie ma możliwości sprowadzenia.
Pojechałem więc wczoraj do ASO i kupiłem jedną uszczelkę która idzie pomiędzy przepustnicę a kolektor ( 10,50zł) druga uszczelka która zbytnio nie różniła się od pierwszej tym że ona idzie między przepustnicę a układ wytryskowy kosztowała ponad (42zł ) trochę dużo
Jest jeszcze jedna uszczelka wielkości 5cm x 1,5cm która jest pomiędzy przepustnicą a kawałkiem metalu przykręcanym do niej, do tego kawałka metalu idą dwa wężyki, jeden łączy się z pokrywą od zaworów, a drugi idzie do "pokrywy wtrysku/przepustnicy"
Tej uszczelki nie mieli :/
Moje pytanie, z czego mogę dorobić takie dwie uszczelki aby wytrzymały one ciśnienie, wilgoć i na trochę by starczyły, bez konieczności kolejnego docinania po miesiącu.
Uszczelka jaką kupiłem w ASP jest twarda, cienka i chyba z papieru albo jakiegoś tworzywa.
Ale się rozpisałem
-
- Posty: 291
- Rejestracja: 10 gru 2007, 10:00
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Połaniec
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Mysle ze w kazdej nawet niewielkiej hurtowni elektrycznej dostaniesz preszpan( do silnikow elektrycznych) Mozesz to sprobowac. To groszowe sprawy. W tej samej hutowni zapytaj o kryngielit. Najcienszy jaki wiedzialem to chyba 0,5mm .
Pamietam kiedys w takim SAMie uzywalem kryngielitu jako uszczelki miedzy kolektorem wydechowym a glowica. Wystarczal do nastepnego odkrecenia kolektora.
Pamietam kiedys w takim SAMie uzywalem kryngielitu jako uszczelki miedzy kolektorem wydechowym a glowica. Wystarczal do nastepnego odkrecenia kolektora.
-
- Posty: 291
- Rejestracja: 10 gru 2007, 10:00
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Połaniec
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
- Frost
- Posty: 3214
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:30
- Imię: Przemek
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: ...1.6
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt: