Kompletny sportowy wydech.
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
hahaha nawet sie z Tobą nie sprzeczam hehehhee , bo to mnie rozwaliło :"Jest takie powiedzenie: ktoś kto się urodził trampkiem, nigdy nie będzie adidasem." haha dobre
co do gazu to w sumie sam go mam , ale sekwencję wiec nie robi mi różnicy na czym mykam, przyspieszenie jest praktycznie takie samo , no może na benzynie wydaje mi sie że jest taki bardziej elastyczny ... co do reszty to się z Tobą zgadzam , kasy wydanej na tuning już sie nie odzyska .. ja mam sens przeróbek , bo po co mam zmieniać na wytłuczone powiedzmy 2.0 136 KM jak wiem co dołożyłem do swojego ... wtedy chyba dokładanie ma większy sens no dobra ale zbaczamy z tematu ... to co z tym kolektorem ?? aaa wie ktoś może jakie średnice mają rurki w kolektorze ?? nie musi być przykład akurat od astry , tylko mnie to ciekawi ... ile ma średnicy jak są cztery,jak są potem dwie i w końcu jedna ?? zawsze mnie to nurtowało a nigdzie tak na serio konkretnie nie moge o tym przeczytać , no chyba że P. Chojnacki np coś napisze ale jak walnie teorią to trudno cokolwiek z tego zrozumieć ;/
co do gazu to w sumie sam go mam , ale sekwencję wiec nie robi mi różnicy na czym mykam, przyspieszenie jest praktycznie takie samo , no może na benzynie wydaje mi sie że jest taki bardziej elastyczny ... co do reszty to się z Tobą zgadzam , kasy wydanej na tuning już sie nie odzyska .. ja mam sens przeróbek , bo po co mam zmieniać na wytłuczone powiedzmy 2.0 136 KM jak wiem co dołożyłem do swojego ... wtedy chyba dokładanie ma większy sens no dobra ale zbaczamy z tematu ... to co z tym kolektorem ?? aaa wie ktoś może jakie średnice mają rurki w kolektorze ?? nie musi być przykład akurat od astry , tylko mnie to ciekawi ... ile ma średnicy jak są cztery,jak są potem dwie i w końcu jedna ?? zawsze mnie to nurtowało a nigdzie tak na serio konkretnie nie moge o tym przeczytać , no chyba że P. Chojnacki np coś napisze ale jak walnie teorią to trudno cokolwiek z tego zrozumieć ;/
==========82%===========
-
- Posty: 189
- Rejestracja: 19 mar 2007, 21:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Oni robią układy dolotowe, czyli power rury, kolektory i kompletny układy wydechowe. Gdzie oni się mieszcządokładnie tp Ci nie powiem. Musisz poszukać sam. Ja dużo GT czytam i zawsze gdzieś mi sieten kwas-met przewijał.michalek206 pisze:interesuje mnie to co napisałeś WaldazZz, a dokładnie o tej firmie ->kwas-met<- mógłbyś coś więcej napisać ??
"Dla tych wszystkich,
którzy 15 baniek noszą w głowach"
którzy 15 baniek noszą w głowach"
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 22 wrz 2007, 18:58
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
- Konradopel
- Posty: 607
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 19:24
- Imię: Konrad
- Auto: "Czekoladka"
- Silnik: A14NET
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Dodam tylko że jak kupisz pierwszy tłumik to przy nim jest od razu rurka aż do końca.
Zamienniki do opla kosztują grosze i to jedna z wielkich zalet tej marki minus jest taki że są o połowę mniej trwałe od serii, ale nawet w ASO wstawią ci tylko zamiennik.
Co do kompletnego wydechu sportowego to jest majątek, to by już wymagało przeróbki dolotu żeby efekt był pełny, później polerowanie dolotów i gniazd w głowicy i ....
NEVER ENDING STORY!!
Taniej jest zrobić swap (np. na 1.8 i sprzedając swój zmieścisz sie w kosztach wydechu). Jak już wstawisz 2.0 turbo i zabraknie ci mocy to wtedy szukaj rozwiązań za tysiące PLN
PS: michalek206 - Ja tam na pierdoły nie wydaje a i tak hajsem nie sram, wkurza mnie robienie z tuningu zabawy dla snobów. Niestety dzisiaj to nie jest pasja tylko biznes
Zamienniki do opla kosztują grosze i to jedna z wielkich zalet tej marki minus jest taki że są o połowę mniej trwałe od serii, ale nawet w ASO wstawią ci tylko zamiennik.
Co do kompletnego wydechu sportowego to jest majątek, to by już wymagało przeróbki dolotu żeby efekt był pełny, później polerowanie dolotów i gniazd w głowicy i ....
NEVER ENDING STORY!!
Taniej jest zrobić swap (np. na 1.8 i sprzedając swój zmieścisz sie w kosztach wydechu). Jak już wstawisz 2.0 turbo i zabraknie ci mocy to wtedy szukaj rozwiązań za tysiące PLN
PS: michalek206 - Ja tam na pierdoły nie wydaje a i tak hajsem nie sram, wkurza mnie robienie z tuningu zabawy dla snobów. Niestety dzisiaj to nie jest pasja tylko biznes
MOC BŁYSKAWICY W ZAKLĘTYM KRĘGU - OPEL
Fotki ze zlotów i wypraw - [External Link Removed for Guests]
Moja Astra - [External Link Removed for Guests]
Fotki ze zlotów i wypraw - [External Link Removed for Guests]
Moja Astra - [External Link Removed for Guests]
Wklejam pare obrazów, na których widać jak leży mniej więcej ukł. wydechowy pod astrą...
...być może się to komuś przyda...
niedługo może wstawie na forum... wymiary układu wydechowego odn. Astry F kombi,HB,Sedan( sam pomierzę, bo jak coś chce się modyfikować to ciężko gdyż nie ma nic w internecie... )
...być może się to komuś przyda...
niedługo może wstawie na forum... wymiary układu wydechowego odn. Astry F kombi,HB,Sedan( sam pomierzę, bo jak coś chce się modyfikować to ciężko gdyż nie ma nic w internecie... )
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
a apropo ukladu wydechowego to robia go wszystkie firmy tuningowe prawie wraz kolektorem takie jak np.vtg.promotormocy czy vtech w krakowie.albo zeby miec pewnosc ze robia ci to spece to zadzwon np do ultera albo km i zapytaj ile taki wydech kosztuje.ale jak zmieniac wydech to i z kolektorem.zamiast 4 w1 wsadz4-2-1.wtedy spaliny sa lepiej odprowadzane.ale z twoim silnikiem to nie wiele zmieni w mocy twojego auta wiec radze lepiej kupić tłumik koncowy ultera,a reszte na szrocie,lub odpowiedniki i dac sobie spokój
nie ważne przy czym stoisz tylko jak tym jeździsz
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Konradopel, tuning nigdy nie był tani i nie każdy kto tuninguje od razu musi być snobem ... ja tuninguje swoje auto i wydaje na niego duże ilości gotówki dlatego że to lubię a nie żeby się pokazać , zresztą póki co moje przeróbki w ogóle nie tyczą się strony optycznej ... sprawa jest prosta , lubisz to , masz na to kasę to to robisz .. takie moje zdanieKonradopel pisze:Taniej jest zrobić swap (np. na 1.8 i sprzedając swój zmieścisz sie w kosztach wydechu). Jak już wstawisz 2.0 turbo i zabraknie ci mocy to wtedy szukaj rozwiązań za tysiące PLN
PS: michalek206 - Ja tam na pierdoły nie wydaje a i tak hajsem nie sram, wkurza mnie robienie z tuningu zabawy dla snobów. Niestety dzisiaj to nie jest pasja tylko biznes
I nie wiem gdzie tutaj jakiś biznes ? tun. to niestety utopione pieniążki poniekąd , ale w życiu trzeba robić to co się lubi ...
==========82%===========