Ciśnienie w oponach
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Ciśnienie w oponach
Ile źródeł tyle informacji a jak powinno być?
Zmieniłem ostatnio koła na zimowe, jedno koło było trochę przyklapnięte to na stacji pod pompowałem wszystkie do 2,3 atm ale nadal wydaje mi się że są trochę przyklapnięte.
Ile powinno być? Słyszałem nawet o 3 atm
Zmieniłem ostatnio koła na zimowe, jedno koło było trochę przyklapnięte to na stacji pod pompowałem wszystkie do 2,3 atm ale nadal wydaje mi się że są trochę przyklapnięte.
Ile powinno być? Słyszałem nawet o 3 atm
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
- wesoł
- Posty: 4904
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Pod warunkiem ze masz firmowy rozmiar kół. ALe najlepiej to sprawdzic w tej instrukcji- nie wiem jak w Fce ale w instrukcji G jest podane jakie nadwozie i jakie kola i jakie cisnionko.JunioR pisze:na klapce wlewu masz rozrysowane ile na przednią oś ile na tylną i jak latem i zimą
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 3024
- Rejestracja: 26 mar 2007, 11:34
- Imię: mam i ja
- Auto: Opel
- Silnik: całkiem spory
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 512
- Rejestracja: 25 lut 2007, 21:19
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
To ciśnienie co jest podane na klapce to jest uśrednione i dostosowane tylko do jednego rodzaju opon (tych fabrycznie założonych). Z własnego doświadczenia wiem że u mnie na klapce pisze za mało (opona mi siędzi i tnie krawędzie opony). W lecie dałem troszkę za dużo do 14' 185/60 do przodu dałem 2,5 atm i cieło mi minimalnie środek opony. W zimie teraz mam 2,2 i 2,0 tył. ale w zimie ciśnienie załeży od nawirzchni na jakiej jeździmy. Jęsli jest to lód to więcej dajemy a jak śnieg to mniej. Na lato teraz dam 2,3 przód i 2,1 tył. powinno być dobrze. Poza tym to profil opony ma duże znaczenie i wpływ na ciśnienie. Im niższy profil tym większe ciśnienie.
-
- Posty: 292
- Rejestracja: 20 mar 2007, 21:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 291
- Rejestracja: 10 gru 2007, 10:00
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Połaniec
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
- Rajdowy
- Posty: 2535
- Rejestracja: 11 cze 2009, 18:16
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra F Caravan dB
- Silnik: X16SZR
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt: