Wymiana mieszka dzwigni zmiany biegów
- dzanot
- Posty: 14
- Rejestracja: 26 mar 2009, 19:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Imielin-Tychy
- Kontakt:
Wymiana mieszka dzwigni zmiany biegów
Witam Panowie, czy ktoś wymieniał mieszek? Jest wiele porad jak zrobić, tylko nie do Astry H. Mieszek już kupiłem ale nie wiem jak sie za to zabrać, a jest uszkodzony.
-
- Posty: 630
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:55
- Auto: ASTRA H
- Silnik: 1.7cdti
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
[External Link Removed for Guests]
nie po naszemu ale obrazki są
nie po naszemu ale obrazki są
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 12 lis 2007, 17:53
- Imię: Artur
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.9 CDTi 150KM
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
chciałem się właśnie za to zabrać, niestety pod linkiem nie ma już obrazków......może ktoś jest w stanie pomóc aby czegoś nie ułamać.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 165
- Rejestracja: 21 cze 2009, 21:09
- Imię: J23
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP+Gaz
- Lokalizacja: Wawa/Lublin
- Kontakt:
Ja ostatnio zmieniałem mieszek. Niestety operacja jest dość uciążliwa. Najpierw trzeba wyjąć ramkę z mieszkiem, po prostu lekko odgiąć z tyłu lub przodu i pociągnąć do góry. Teraz trzeba wyjąć całą dźwignię zmian biegów, na dole w żółtym plastiku jest czarny plastik, żółty plastik ma zatrzaski trzeba je odgiąć i pociągnąć całą dźwignię do góry. Teraz samo zdjęcie mieszka zajmuje sporo czasu jest on wciśnięty między gałkę a biały plastik trzeba ten biały plastik zdjąć z zatrzasków - ja najpierw na siłę wyrwałem stary mieszek łatwiej było działać z białym plastikiem. I teraz jest problem bo gałki zmiany biegów nie zdejmiesz bo jest zalana, kulek które są na dźwigni zmiany biegów niestety nie mogłem ściągnąć więc trzeba było nowy mieszek niestety rozpruć naciągnąć i zszyć już na drążku. Potem to już łatwizna trzeba zatrzasnąć biały plastiki i zamontować dźwignię w samochodzie. Ach proponuję ten żółty plastik w którym jest osadzona dźwignia odkręcić i złożyć całość na zewnątrz samochodu - ja tego nie zrobiłem i przy wkładaniu uszkodziłem czarny plastik.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 12 lis 2007, 17:53
- Imię: Artur
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.9 CDTi 150KM
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Więc tak...zabrałem się dzisiaj za demontaż.Niestety nie udało mi się ściągnąć dźwigni.Znajomy twierdził ,że jest to mozliwe po odczepieniu mechanizmu wstecznego.Niestety zaliczyłem zonka....bojąc sięaby nie urwać czegoś zdecydowałem się na rozcięcie jednego szwu.Dołączam zdjęcia demontażu na tyle ile mi się udało.Może komuś się przyda i uda mu się ściągnąć gałkę.
[External Link Removed for Guests] [External Link Removed for Guests] [External Link Removed for Guests] [External Link Removed for Guests] [External Link Removed for Guests] [External Link Removed for Guests] [External Link Removed for Guests] [External Link Removed for Guests] [External Link Removed for Guests] [External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests] [External Link Removed for Guests] [External Link Removed for Guests] [External Link Removed for Guests] [External Link Removed for Guests] [External Link Removed for Guests] [External Link Removed for Guests] [External Link Removed for Guests] [External Link Removed for Guests] [External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 165
- Rejestracja: 21 cze 2009, 21:09
- Imię: J23
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP+Gaz
- Lokalizacja: Wawa/Lublin
- Kontakt:
Mój opis był do skrzyni 5 biegowej z silnikiem benzynowym, w twoim przypadku widzę że mechanizm wygląda zupełnie inaczej. A gałki nie zdejmiesz ona jest zalana na drążku. Trzeba niestety rozpruć nowy mieszek i założyć przez gałkę a potem zszyć.
- KIT GTO
- Posty: 2287
- Rejestracja: 20 mar 2007, 21:01
- Imię: astra
- Silnik: DESTRUKCJA
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: lublin
- Kontakt:
siejesz bzdury , jesli masz AH to gałka jest zdejmowana, nie ważne czy on/bp 5/6, odpinasz wsteczny i ciągniesz po męsku z siłą do góryMisiek38 pisze:Mój opis był do skrzyni 5 biegowej z silnikiem benzynowym, w twoim przypadku widzę że mechanizm wygląda zupełnie inaczej. A gałki nie zdejmiesz ona jest zalana na drążku.
-
- Posty: 165
- Rejestracja: 21 cze 2009, 21:09
- Imię: J23
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP+Gaz
- Lokalizacja: Wawa/Lublin
- Kontakt:
KIT GTO pisze:siejesz bzdury , jesli masz AH to gałka jest zdejmowana, nie ważne czy on/bp 5/6, odpinasz wsteczny i ciągniesz po męsku z siłą do góryMisiek38 pisze:Mój opis był do skrzyni 5 biegowej z silnikiem benzynowym, w twoim przypadku widzę że mechanizm wygląda zupełnie inaczej. A gałki nie zdejmiesz ona jest zalana na drążku.
Owszem cały drążek wyciągniesz ale samej gałki - tej gumy z drążka nie zdejmiesz.
- KIT GTO
- Posty: 2287
- Rejestracja: 20 mar 2007, 21:01
- Imię: astra
- Silnik: DESTRUKCJA
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: lublin
- Kontakt:
wiem co mówię i pisze że się da zdjąć gałkę, a tak zwany drut (pręt zostaje)i nie musowo go demontować jest on zakończony na końcu cos jak pilnik a gałka jest nakładana na niego na wcisk, jak bede robic taką operację następnym razem to nie omieszkam zapodać zdjęcia że ci pokazać
-
- Posty: 165
- Rejestracja: 21 cze 2009, 21:09
- Imię: J23
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP+Gaz
- Lokalizacja: Wawa/Lublin
- Kontakt:
Kupiłem cały drążek mam go już w domu, jutro zobaczę jak z ta gałką, sokor mówisz że się da zdjąć gałkę.