Witam
jestem szczęśliwym posiadaczem Opla Corsa 1,0 ale cóż, rodzina się powiększa czas zmienić auto na większe, w związku, że bardzo przyzwyczaiłem się do mojego opelka chciałbym podtrzymać tradycję i także opla. Wybór padł na Astrę III w wersji kombi z silnikiem benzynowym 1,4 albo 1,6. Do tego auta chciałbym wrzucić gaz. czy moglibyście coś doradzić odnośnie tego modelu?? jakie są "+","_" tego modelu. Czy 1,4 to nie za mało jak na tak duże auto?? jaki gaz proponujecie? Czy roczniki 2006-2008 miały jakieś usterki które są szczególnie uciążliwe?? czy te silniki nie sprawiają kłopotów?? jakie są koszty eksploatacji, na co należy zwrócić uwagę przy wyborze, ........
czekam na opinie.... z niecierpliwością
Opel Astra III kombi 1,4-1,6 benzyna 2006-2008
- kitglin
- Posty: 1
- Rejestracja: 21 cze 2011, 11:41
- Imię: Krzychu
- Auto: Opel Astra III
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
witaj
ja posiadam od czerwca astre 1.6 (benzyna + gaz) z 2005 roku . jak na razie wszystko OK. wszedzie mozna znalezc informacje ze do tego silnika gaz sie nie nadaje, a je nie narzekam
ja posiadam od czerwca astre 1.6 (benzyna + gaz) z 2005 roku . jak na razie wszystko OK. wszedzie mozna znalezc informacje ze do tego silnika gaz sie nie nadaje, a je nie narzekam
-
- Posty: 1996
- Rejestracja: 13 sty 2011, 22:14
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DT
- Lokalizacja: Warszawa
Ile zrobione na gazie? Było dbane o luz zaworowy? Instalka serwisowana prawidłowo? Jak zrobisz ponad 100 tys na gazie to pogadamy. Widziałem na własne oczy w ASo 2 Astry Z16XEP z założoną "fabrycznie" inastalką BRC i głowicami do roboty. Na koszt ASO/Czakram bo sie posypały jeszcze w czasie gwarancji. Silników 1.4 ten temat nie dotyczy.
pzdr
zbigor
zbigor
Jeśli interesowałby mnie tylko gaz to brałbym 1.4 głównie za sprawą luzu zaworowego regulowanego hydraulicznie a nie za pomocą płytek.
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 14 sty 2011, 20:49
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra J Sports tourer
- Silnik: 1.7 DTJ
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Zgadzam się z przedmówcami. jeżeli chcesz koniecznie LPG to tylko 1.4. W 1.6 XEP/XER masz regulację luzu zaworowego co 150000km, co kosztuje 600zł. Przy gazie żeby nie zarżnąć głowicy robisz to co 15tys km i Twoje oszczędności biorą w łeb...
Aktualnie możesz kupić nową Astrę H z fabrycznym LPG z dopłatą 500zł za zmienioną konstrukcje głowicy.
Aktualnie możesz kupić nową Astrę H z fabrycznym LPG z dopłatą 500zł za zmienioną konstrukcje głowicy.
1.7 DTJ