Jak znalesc filtr gazu?

porady i pomoce
Awatar użytkownika
KTK

Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 08 lut 2009, 10:16
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Jak znalesc filtr gazu?

#1

Nieprzeczytany post autor: KTK »

Witam,
Kupilem astre pół roku temu i przejechalem okolo 15 tys km i wypadalo by wymienic filtr gazu, problem jest jednak taki ze nie moge go znalesc. Szukalem w podszybiu i przy parowniku i nie nic. Jestem studentem i nei mam za duzo kasy zeby jechac do mechanika, pozatym chcialbym sie nauczyc jak najwięcej samemu, wiec z gory podziekuje za porady "jedz do mechanika". Nie wiem jakie dane sie wam przydadza wiem napisze wszystko co wiem.
Moj instalacja to:

Reduktor-Zavoli
Elektrozawór - Voltek
Obudowa wielozaworu Irene
Jednostka sterujaca Bingo M

A tak wyglada wnetrze

Obrazek

A tak wyglada instalacja. Myslalem ze ten grzybek obok kolumny Mac Persona to filtr, ale po rozkreceniu nie znalazlem nic podobnego do filtru, tylko jakis metalowy sworzen.
Obrazek

Z gory dzieki za pomoc.

Maryś

V.I.P.
Posty: 896
Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
Imię: Maciej
Silnik: 2.0
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

#2

Nieprzeczytany post autor: Maryś »

[External Link Removed for Guests]
Mechanika pojazdowa. Gdańsk tel 530-612-613.

Awatar użytkownika
KTK

Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 08 lut 2009, 10:16
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: KTK »

tak samo myslalem, ale jak to rozebralem to byla tylko taka metalowa tuleja. No chyba ze jakos zle to rozkrecilem. Rozkrecalem od góry? to na 100% to?

Maryś

V.I.P.
Posty: 896
Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
Imię: Maciej
Silnik: 2.0
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

#4

Nieprzeczytany post autor: Maryś »

Odkrecasz od dolu - bedzie sruba albo na 13stke albo na imbus...( lub jakis inny). To co odkreciles to trzpien elektrozaworu.
Mechanika pojazdowa. Gdańsk tel 530-612-613.

Awatar użytkownika
KTK

Użytkownik
Posty: 13