duze spalanie astra 3 h
- Viper28
- Posty: 144
- Rejestracja: 25 maja 2012, 17:33
- Imię: Michał
- Auto: Opel Astra H kombi
- Silnik: 1,7 DTH
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 03 lut 2013, 13:36
- Imię: Maciek
- Auto: Astra H GTC OPC Line
- Silnik: klekot
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Knurów
Wtrysk ma cewkę. Jak przemierzysz piny wtrysku to wyjdzie ci wartość o ile pamiętam kilkadziesiąt Ω. U mnie jeden miał przerwę i jak miałem odpalony silnik przy odpięciu kostki z wtrysku nie było zmiany w pracy silnika .
- radek_n1
- Posty: 760
- Rejestracja: 19 maja 2012, 17:58
- Imię: Radek
- Auto: Astra h kombi
- Silnik: 1.6 105KM + LPG
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Czyżew
Nemo1987 gdyby była cewka walnięta to raczej błąd powinien być po wypedałowaniu.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 03 lut 2013, 13:36
- Imię: Maciek
- Auto: Astra H GTC OPC Line
- Silnik: klekot
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Knurów
Też tak myślałem a u mnie nie było błędów a sprawdzałem OP-COMem. Warto przemierzyć dużo roboty nie ma wystarczy miernik albo wyciąganie wtyczek (ale miernik lepszy)
- Viper28
- Posty: 144
- Rejestracja: 25 maja 2012, 17:33
- Imię: Michał
- Auto: Opel Astra H kombi
- Silnik: 1,7 DTH
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Siedlce
Panowie, w którym miejscu jest cewka we wtrysku? Czy to jest rozbieralny element wtrysku? Kiedyś rozbierałem z ciekawości jakiś wtrysk z silnika chyba HDI ale nic takiego nie rzuciło mi się w oczy.
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 14 cze 2012, 22:03
- Imię: adi
- Auto: astra 3 kombi
- Silnik: 1.7
- Województwo: śląskie
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 03 lut 2013, 13:36
- Imię: Maciek
- Auto: Astra H GTC OPC Line
- Silnik: klekot
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Knurów
Porównaj sobie z innymi wtryskami ale z tego co pamiętam to poniżej 100Ω. Ponoć nowe wtryski mają 20Ω ale czy to prawda nie wiem.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 18 cze 2011, 22:22
- Imię: Łukasz
- Auto: Opel Astra H
- Silnik: 1.9 DTH
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Miałem podobną sytuacje dawka na drugim wynosiła +4,6 i falujące obroty na jałowym. Pomogła wymiana wszystkich czterech kostek na wtryskiwaczach obroty śa równe a dawki to +- 0,6. Wtyczki na allegro po 12 zł
Spalanie chwilowe na jałowym 0,4-0,5 było 0,7
Spalanie chwilowe na jałowym 0,4-0,5 było 0,7
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 24 paź 2011, 15:15
- Imię: KOMISARZ
- Auto: Opel Astra III 1,9 CDTI
- Silnik: Z19DTL 74kW 100PS
- Województwo: mazowieckie
Silnik 1,9 100KM.
Mam podobne spalanie około 1,3 na luzie bez klimy, wcześniej 0,6-09 ( mowa o dodatniej temp na zewnątrz ) jak się rozgrzeje to spada na 0,9 lecz nie zawsze. Stąd zaczynam się zastanawiać na co należało by zwrócić uwagę. EGR czyszczony, termostat muszę obserwować.
Czy ktoś może ma jakiś pomysł??
Mam podobne spalanie około 1,3 na luzie bez klimy, wcześniej 0,6-09 ( mowa o dodatniej temp na zewnątrz ) jak się rozgrzeje to spada na 0,9 lecz nie zawsze. Stąd zaczynam się zastanawiać na co należało by zwrócić uwagę. EGR czyszczony, termostat muszę obserwować.
Czy ktoś może ma jakiś pomysł??