Brak ładowania ???

Awatar użytkownika
mar9990

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 11 cze 2012, 12:52
Imię: Marcin
Auto: ASTRA G
Silnik: 1.7 DTI ISUZU
Województwo: mazowieckie

1.7 DTI brak ładowania i brak wspomagania

#1

Nieprzeczytany post autor: mar9990 »

Witam forumowiczów,
wczoraj gdy chciałem odpalić Astrę (ASTRA G 1.7 DTI ISUZU) po włożeniu i przekręceniu kluczyka nic się nie stało, nie włączył się nawet zapłon.
Napięcie na akumulatorze pokazywało 3,5 V. Po całonocnym ładowaniu akumulatora prostownikiem dziś samochód elegancko odpalił jednakże cały czas pali się lampka kontrolna alternatora (brak ładowania akumulatora) oraz wspomaganie kierownicy w ogóle nie działa. Co może być tego przyczyną? Ostatnio samochodem robiłem dość krótkie dystanse ale wszystko dobrze działało i samochód odpalał bez problemów aż tu nagle po nocy w garażu nie chciał działać.

Awatar użytkownika
marceligab

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 09 lis 2008, 17:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: wieliczka
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: marceligab »

miałem to samo, padł alternator

wbau

Astro-maniak
Posty: 124
Rejestracja: 22 lut 2011, 14:48
Imię: Wojciech
Auto: opel astra f kat kombi
Silnik: 1,6 8V X16SZR
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Tarnów

#3

Nieprzeczytany post autor: wbau »

Skoro jednocześnie brak ładowania i wspomagania to sprawdź pasek czy aby nie jest do wymiany na pompie i na alternatorze sa spore obciążenia może to być też powodem (częściowym). ładowanie =alternator lub regulator napięcia z regóły
wspomaganie=pompa lub poziom płynu hydraulicznego => wyciek

powodzenia
SZCZĘŚLIWYCH POWROTÓW

Awatar użytkownika
mar9990

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 11 cze 2012, 12:52
Imię: Marcin
Auto: ASTRA G
Silnik: 1.7 DTI ISUZU
Województwo: mazowieckie

#4

Nieprzeczytany post autor: mar9990 »

Okazało się, że padł alternator. Elektryk powiedział że naprawa 450 zł bo jakieś dwie rzeczy w nim padły, a więc dość sporo kasy. Postanowiłem zamówić nowy alternator, napiszę jak sytuacja wygląda po naprawie :)

september

Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 17 sty 2011, 0:04
Auto: ASTRA G
Silnik: 1.7 ISUZU

#5

Nieprzeczytany post autor: september »

i tak wymienisz mostek i regulator w swoim bo nowy dużo kosztuje a używka i tak by ci kiedyś padła , a padają od kiepskiego aku

september

Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 17 sty 2011, 0:04
Auto: ASTRA G
Silnik: 1.7 ISUZU

#6

Nieprzeczytany post autor: september »

wbau pisze:Skoro jednocześnie brak ładowania i wspomagania to sprawdź pasek czy aby nie jest do wymiany na pompie i na alternatorze sa spore obciążenia może to być też powodem (częściowym). ładowanie =alternator lub regulator napięcia z regóły
wspomaganie=pompa lub poziom płynu hydraulicznego => wyciek

powodzenia
w isuzu wspomaganie ma pompę elektryczną jak pada ładowanie to cpu najpierw wyłącza wspomaganie i abs poto żeby wystarczyło prądu na dojazd do warsztatu

RoUeN

Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 08 sie 2011, 20:47
Imię: Michał
Auto: Opel Astra II
Silnik: 1,7 DTI

#7

Nieprzeczytany post autor: RoUeN »

Witam , tak jak w temacie mam problem z ladowaniem akumulatora , posiadam ASTRE G 1.7 DTI , na poczatku zaczły swirowac wszystkie kontrolki , pozniej przestalo wszystko dzialac po kolei , wspomaganie , swiatla , obrotomierz itp. pierwsza mysl jaka mi przyszla to zepsuty alternator ale chyba sie mylilem , podpialem laptopa i usunalem wszystkie bledy ( 8 ich bylo ) i samochod zaczal normalnie pracowac , po okolo przejechaniu okolo 50 km problem powrocil , zauwazylem gdy przekrecam kluczyk i gdy nie swieci sie kontrolka taka prostokatna czerwona z + i - to wtedy akumulator nie dostaje napiecia . Po przejechaniu okolo 5 km nagle ladowanie akumulatora powraca i kontrolki przestaja swirowac , teraz mysle ze cos jest nie tak z komputerem ?? mial ktos kiedys taki problem i czy swiece zarowe maja cos z tym zwiazek ??

Anpu

Astro-maniak
Posty: 65
Rejestracja: 27 lut 2013, 7:50
Imię: Rob
Auto: Astra F
Silnik: C14NZ
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków

#8

Nieprzeczytany post autor: Anpu »

przeleć papierkiem ściernym wszystko od aku po alternator, zarówno łącza plusowe jak i masę
Obrazek

Awatar użytkownika
Corrado911

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 27 sty 2013, 8:54
Imię: Konrad
Auto: Opel Astra G hatchback
Silnik: 1.6 8v
Województwo: warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Biała Piska

#9

Nieprzeczytany post autor: Corrado911 »

Witam
Dzis moja kaprysna Astre cos znow ukosilo w dupsko bo zaczyna wariowac.. Mianowicie gdy dojezdzalem do pracy a konkretniej na parking (dzieki Bogu) radio zaczelo sie wlaczac i wylaczac jakby jakies zwarcie bylo, zapalila sie kontrolka od ladowania akumulatora i poduszek i nie moglem skrecic kierownica bo byl straszny opor. Wiecie co to moze byc? Siedze w pracy 24/h akutalnie a jutro nie bede mial jak wrocic do domu


// Co to za tytuł?
// Poprawiłem nazwę ponieważ poprzednia była nie właściwa...
// Zapoznaj się z zasadami dotyczącymi zakładania tematów w REGULAMINIE FORUM
// Darian
Ostatnio zmieniony 13 gru 2013, 20:42 przez Darian, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: Poprawa tytułu

VectorOPC

Astro-maniak
Posty: 1050
Rejestracja: 29 mar 2012, 21:02
Imię: Przemek
Auto: Golf VII
Województwo: małopolskie
Pomocny: 1 raz

#10

Nieprzeczytany post autor: VectorOPC »

Obstawiałbym problem z alternatorem.
Zapraszam do kontaktu: ppitek@tlen.pl

ODPOWIEDZ