Brak ładowania ???
- mar9990
- Posty: 2
- Rejestracja: 11 cze 2012, 12:52
- Imię: Marcin
- Auto: ASTRA G
- Silnik: 1.7 DTI ISUZU
- Województwo: mazowieckie
1.7 DTI brak ładowania i brak wspomagania
Witam forumowiczów,
wczoraj gdy chciałem odpalić Astrę (ASTRA G 1.7 DTI ISUZU) po włożeniu i przekręceniu kluczyka nic się nie stało, nie włączył się nawet zapłon.
Napięcie na akumulatorze pokazywało 3,5 V. Po całonocnym ładowaniu akumulatora prostownikiem dziś samochód elegancko odpalił jednakże cały czas pali się lampka kontrolna alternatora (brak ładowania akumulatora) oraz wspomaganie kierownicy w ogóle nie działa. Co może być tego przyczyną? Ostatnio samochodem robiłem dość krótkie dystanse ale wszystko dobrze działało i samochód odpalał bez problemów aż tu nagle po nocy w garażu nie chciał działać.
wczoraj gdy chciałem odpalić Astrę (ASTRA G 1.7 DTI ISUZU) po włożeniu i przekręceniu kluczyka nic się nie stało, nie włączył się nawet zapłon.
Napięcie na akumulatorze pokazywało 3,5 V. Po całonocnym ładowaniu akumulatora prostownikiem dziś samochód elegancko odpalił jednakże cały czas pali się lampka kontrolna alternatora (brak ładowania akumulatora) oraz wspomaganie kierownicy w ogóle nie działa. Co może być tego przyczyną? Ostatnio samochodem robiłem dość krótkie dystanse ale wszystko dobrze działało i samochód odpalał bez problemów aż tu nagle po nocy w garażu nie chciał działać.
- marceligab
- Posty: 6
- Rejestracja: 09 lis 2008, 17:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: wieliczka
- Kontakt:
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 22 lut 2011, 14:48
- Imię: Wojciech
- Auto: opel astra f kat kombi
- Silnik: 1,6 8V X16SZR
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tarnów
Skoro jednocześnie brak ładowania i wspomagania to sprawdź pasek czy aby nie jest do wymiany na pompie i na alternatorze sa spore obciążenia może to być też powodem (częściowym). ładowanie =alternator lub regulator napięcia z regóły
wspomaganie=pompa lub poziom płynu hydraulicznego => wyciek
powodzenia
wspomaganie=pompa lub poziom płynu hydraulicznego => wyciek
powodzenia
SZCZĘŚLIWYCH POWROTÓW
- mar9990
- Posty: 2
- Rejestracja: 11 cze 2012, 12:52
- Imię: Marcin
- Auto: ASTRA G
- Silnik: 1.7 DTI ISUZU
- Województwo: mazowieckie
Okazało się, że padł alternator. Elektryk powiedział że naprawa 450 zł bo jakieś dwie rzeczy w nim padły, a więc dość sporo kasy. Postanowiłem zamówić nowy alternator, napiszę jak sytuacja wygląda po naprawie
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 17 sty 2011, 0:04
- Auto: ASTRA G
- Silnik: 1.7 ISUZU
i tak wymienisz mostek i regulator w swoim bo nowy dużo kosztuje a używka i tak by ci kiedyś padła , a padają od kiepskiego aku
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 17 sty 2011, 0:04
- Auto: ASTRA G
- Silnik: 1.7 ISUZU
w isuzu wspomaganie ma pompę elektryczną jak pada ładowanie to cpu najpierw wyłącza wspomaganie i abs poto żeby wystarczyło prądu na dojazd do warsztatuwbau pisze:Skoro jednocześnie brak ładowania i wspomagania to sprawdź pasek czy aby nie jest do wymiany na pompie i na alternatorze sa spore obciążenia może to być też powodem (częściowym). ładowanie =alternator lub regulator napięcia z regóły
wspomaganie=pompa lub poziom płynu hydraulicznego => wyciek
powodzenia
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 08 sie 2011, 20:47
- Imię: Michał
- Auto: Opel Astra II
- Silnik: 1,7 DTI
Witam , tak jak w temacie mam problem z ladowaniem akumulatora , posiadam ASTRE G 1.7 DTI , na poczatku zaczły swirowac wszystkie kontrolki , pozniej przestalo wszystko dzialac po kolei , wspomaganie , swiatla , obrotomierz itp. pierwsza mysl jaka mi przyszla to zepsuty alternator ale chyba sie mylilem , podpialem laptopa i usunalem wszystkie bledy ( 8 ich bylo ) i samochod zaczal normalnie pracowac , po okolo przejechaniu okolo 50 km problem powrocil , zauwazylem gdy przekrecam kluczyk i gdy nie swieci sie kontrolka taka prostokatna czerwona z + i - to wtedy akumulator nie dostaje napiecia . Po przejechaniu okolo 5 km nagle ladowanie akumulatora powraca i kontrolki przestaja swirowac , teraz mysle ze cos jest nie tak z komputerem ?? mial ktos kiedys taki problem i czy swiece zarowe maja cos z tym zwiazek ??
-
- Posty: 65
- Rejestracja: 27 lut 2013, 7:50
- Imię: Rob
- Auto: Astra F
- Silnik: C14NZ
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
przeleć papierkiem ściernym wszystko od aku po alternator, zarówno łącza plusowe jak i masę
- Corrado911
- Posty: 4
- Rejestracja: 27 sty 2013, 8:54
- Imię: Konrad
- Auto: Opel Astra G hatchback
- Silnik: 1.6 8v
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Biała Piska
Witam
Dzis moja kaprysna Astre cos znow ukosilo w dupsko bo zaczyna wariowac.. Mianowicie gdy dojezdzalem do pracy a konkretniej na parking (dzieki Bogu) radio zaczelo sie wlaczac i wylaczac jakby jakies zwarcie bylo, zapalila sie kontrolka od ladowania akumulatora i poduszek i nie moglem skrecic kierownica bo byl straszny opor. Wiecie co to moze byc? Siedze w pracy 24/h akutalnie a jutro nie bede mial jak wrocic do domu
// Co to za tytuł?
// Poprawiłem nazwę ponieważ poprzednia była nie właściwa...
// Zapoznaj się z zasadami dotyczącymi zakładania tematów w REGULAMINIE FORUM
// Darian
Dzis moja kaprysna Astre cos znow ukosilo w dupsko bo zaczyna wariowac.. Mianowicie gdy dojezdzalem do pracy a konkretniej na parking (dzieki Bogu) radio zaczelo sie wlaczac i wylaczac jakby jakies zwarcie bylo, zapalila sie kontrolka od ladowania akumulatora i poduszek i nie moglem skrecic kierownica bo byl straszny opor. Wiecie co to moze byc? Siedze w pracy 24/h akutalnie a jutro nie bede mial jak wrocic do domu
// Co to za tytuł?
// Poprawiłem nazwę ponieważ poprzednia była nie właściwa...
// Zapoznaj się z zasadami dotyczącymi zakładania tematów w REGULAMINIE FORUM
// Darian
Ostatnio zmieniony 13 gru 2013, 20:42 przez Darian, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: Poprawa tytułu
Powód: Poprawa tytułu