Relacja z VII Ogólnopolskiego Zlotu Koronowo 2013

LysyCC Nie określono
Moderator Forum
Posty: 397
Rejestracja: 02 lip 2007, 11:26
Imię: Michał
Auto: Huuuuunnnndddddaaa
Silnik: V6 suko!
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Relacja z VII Ogólnopolskiego Zlotu Koronowo 2013

Nieprzeczytany post #11 autor: LysyCC » 04 maja 2013, 16:14

Komendant melanżu dotarł do domu :D podziękowania dla wszystkich dupoli i dupeczek za imprezę to tak na szybkobo robimy afterparty zaraz :P

 


"Woody"- pogromca golfiarzy :D

19maniek90 Mężczyzna
Awatar użytkownika
Przedstawiciel Regionu
Posty: 813
Rejestracja: 20 sty 2011, 13:42
Imię: Mariusz
Auto: OPEL ASTRA F CARAVAN
Silnik: X16SZR
Województwo: podkarpackie
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL

Re: Relacja z VII Ogólnopolskiego Zlotu Koronowo 2013

Nieprzeczytany post #12 autor: 19maniek90 » 04 maja 2013, 17:16

Dzieki za zlot warto było przyjechać te 580 km by uczestniczyć w tym wydarzeniu ;)
Obrazek Przedstawiciel Podkarpacia
Astra F Caravan GSI + Steinmetz + Irmscher by 19maniek90 viewtopic.php?f=100&t=801778

sylwesters7 Nie określono
Awatar użytkownika
Klubowicz AKP
Posty: 825
Rejestracja: 02 maja 2012, 19:26
Imię: Sylwester
Auto: Astra F sedan
Silnik: 2.0 16v
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Tarnogród

Re: Relacja z VII Ogólnopolskiego Zlotu Koronowo 2013

Nieprzeczytany post #13 autor: sylwesters7 » 04 maja 2013, 17:57

Ja też dziękuję za super imprezę, fajnie było, jak za rok będziemy mieli znowu wolne to na 100% przyjedziemy tylko astrą



Ps przejechałem ok 1800km w tym ok 650km w stronę na sam zlot

holek Nie określono
Klubowicz AKP
Posty: 51
Rejestracja: 13 sie 2012, 18:51
Imię: Grzesiek
Auto: Astra IV
Silnik: 1.4 T
Województwo: śląskie
Lokalizacja: sosnowiec

Re: Relacja z VII Ogólnopolskiego Zlotu Koronowo 2013

Nieprzeczytany post #14 autor: holek » 04 maja 2013, 20:22

Podziękował za zabawę było super miło było poznać wszystkich na żywo.

Pozdrawiam Holek

mr.S Nie określono
Awatar użytkownika
Astro-maniak
Posty: 114
Rejestracja: 10 paź 2011, 13:21
Imię: Łukasz
Auto: Astra F Caravan
Silnik: narazie X16SZ
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Relacja z VII Ogólnopolskiego Zlotu Koronowo 2013

Nieprzeczytany post #15 autor: mr.S » 04 maja 2013, 20:50

rowniez dzieki :) swietokrzyskie widzimy sie na SCP :) KJS ekstra, szkoda tylko ze niebylo czym poszalec... ale do domu dotarl :D
Dwóch facetów wnosi trzeciego zupełnie nawalonego. Siadają przy barze i jeden mówi do barmana:
- Dwa piwa!
- A ten w środku nie pije? Pyta barman.
- Nie, to kierowca.

pawelk Nie określono
Przedstawiciel Regionu
Posty: 1090
Rejestracja: 04 maja 2009, 22:49
Imię: Paweł
Auto: Toyota Avensis
Silnik: 1.6
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Kielcensis Civitas
Kontaktowanie:

Re: Relacja z VII Ogólnopolskiego Zlotu Koronowo 2013

Nieprzeczytany post #16 autor: pawelk » 04 maja 2013, 23:00

dziękuję wszystkim za imprezę.... mega imprezę. Naleweczki znowu się rozeszły po gardłach:). Dziękuję Rajdowiec i Herminator za wspólną akcję porwania dziewczyn dla okupu:D, wspólne nocne obejście domków i imprezy do późna. Super pogoda, muzyka, dziewczyny. Przy okazji przepraszam dziewczynę z którą upadłem. Dobrze że nic się nie stało. Za rok przeproszę z kwiatami:*. Bunia, Irenka, Ola mistrzynie parkietu, macarena. To było to. Oby za rok każdy z nas miał okazję znów jechać do Koronowa. Chłopaki z celi numer 8 dali radę:)
.....

grzegrz Nie określono
Przyjaciel forum
Posty: 1422
Rejestracja: 07 wrz 2011, 23:40
Imię: Grzesiek
Auto: Inne
Silnik: Inny
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Ziębice

Re: Relacja z VII Ogólnopolskiego Zlotu Koronowo 2013

Nieprzeczytany post #17 autor: grzegrz » 04 maja 2013, 23:18

Dolny Śląsk dojechał cało i zdrowo. Serdeczne dzięki wszystkim za super imprezę, miło było poznać tak wielu wspaniałych ludzi. Już nie mogę się doczekać przyszłorocznego zlotu.

Podziękowania dla organizatorów za wysiłek jaki włożyli w to żeby wszystko było na cacy :)

Jeszcze raz DZIĘKI wszystkim! Było po prostu mega odlotowo :twisted:

 



Ruda Nie określono
Awatar użytkownika
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 04 maja 2013, 17:47
Imię: Ewelina
Województwo: mazowieckie

Re: Relacja z VII Ogólnopolskiego Zlotu Koronowo 2013

Nieprzeczytany post #18 autor: Ruda » 04 maja 2013, 23:19

No muszę przyznać że było na tyle fajnie żeby za witać na kolejnym możliwym zlocie :D MAZOWSZE POZDRAWIA :)

herminator Nie określono
V.I.P.
Posty: 516
Rejestracja: 21 lip 2008, 14:29
Imię: Grzegorz
Auto: OPEL VECTRA B
Silnik: 1.8 115KM X18XE
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Kielce
Garaż: 831585
Kontaktowanie:

Re: Relacja z VII Ogólnopolskiego Zlotu Koronowo 2013

Nieprzeczytany post #19 autor: herminator » 04 maja 2013, 23:38

I ja melduje że zastępca komendanta melanżu dotarł;) więcej podsumuje jutro ale ogólnie nie sądziłem że będzie aż tak grubo...

a póki co jako promotor pana Piotra Ż. mówię Ośrodek kręgiel POLECAM:)
Jeżdżę tak aby dojechać do celu bez strat...


Wróć do „VII OZ AKP KORONOWO 1-4 maja 2013 r.”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości