Zakup wersji CDTI 160 KM
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 11 maja 2013, 10:17
- Imię: Bartek
- Auto: Astra IV
- Silnik: 1.7 CDTI
- Województwo: śląskie
Zakup wersji CDTI 160 KM
Witam
Mam okazję kupić Astrę IV z silnikiem 2.0 160KM z 2010 roku. Przebieg ok. 130 tys.
Auto jest sprowadzone, cena okazyjna ale coś mnie zastanawia:
- na lusterkach są otwory po mocowaniu lusterek do przyczep
- po zgaszeniu silnika usłyszałem chwilę klekotu
Przejechałem się nim i wszystko wyglądało ok, co prawda moim zdaniem nie ciągnął od niskich obrotów ale gdzieś przeczytałem, że dobrze jest go trzymać od 2 tys obrotów by był żwawszy.
Jeśli chodzi o ciągnięcie przyczepy to boję się czy to auto nie przeżyło wiekszości swojego życia jako koń pociągowy, bo jak już ktoś mocuje lusterka na wkręty to chyba nie żeby raz coś przewieźć.. Co sądzicie? Czy ktoś kupił specjalnie mocne auto żeby ciągać jakieś przyczepy? Może w cyrku pracowało?
I ten klekot po wyłączeniu to normalne? Nie miałem jeszcze diesla to nie wiem ale zagrało jak tłoki.
Mam okazję kupić Astrę IV z silnikiem 2.0 160KM z 2010 roku. Przebieg ok. 130 tys.
Auto jest sprowadzone, cena okazyjna ale coś mnie zastanawia:
- na lusterkach są otwory po mocowaniu lusterek do przyczep
- po zgaszeniu silnika usłyszałem chwilę klekotu
Przejechałem się nim i wszystko wyglądało ok, co prawda moim zdaniem nie ciągnął od niskich obrotów ale gdzieś przeczytałem, że dobrze jest go trzymać od 2 tys obrotów by był żwawszy.
Jeśli chodzi o ciągnięcie przyczepy to boję się czy to auto nie przeżyło wiekszości swojego życia jako koń pociągowy, bo jak już ktoś mocuje lusterka na wkręty to chyba nie żeby raz coś przewieźć.. Co sądzicie? Czy ktoś kupił specjalnie mocne auto żeby ciągać jakieś przyczepy? Może w cyrku pracowało?
I ten klekot po wyłączeniu to normalne? Nie miałem jeszcze diesla to nie wiem ale zagrało jak tłoki.
Astra w czerwieni czeka na chipa;)[url=[External Link Removed for Guests]][img][External Link Removed for Guests][/img][/url]
-
- Posty: 1050
- Rejestracja: 29 mar 2012, 21:02
- Imię: Przemek
- Auto: Golf VII
- Województwo: małopolskie
- Pomocny: 1 raz
Jeśli słyszysz podejrzane dźwięki z okolic silnika, to udaj się przed zakupem do ASO, aby zlokalizować ewentualny problem. To nie prosty silnik benzynowy z 8 zaworami, gdzie usunięcie większości problemów jest tanie. W Dieslu nowej generacji praktycznie każdy problem wiąże się z wydatkiem w okolicach 500-1000zł, nie mówię o problemach typowych dla diesli, czyli dwumasą, wtryskami i turbo, gdzie naprawa to kilka tysięcy złotych. Nie kupujesz samochodu za 10 000zł, więc nie żałuj pieniędzy na sprawdzenie. Swoją drogą, jeżeli ktoś przykręca dodatkowe lusterka na wkręty, to nie specjalnie przejmuje się samochodem Warto sprawdzić stan techniczny i blacharski. Nie jesteśmy w stanie zlokalizować problemu na odległość. Czujność przy zakupie tak drogiej używki, gdzie handlarzowi opłaca się kupić najgorszy wrak i go wypucować powinna być ekstremalnie " wyostrzona ". Wizyta w ASO to podstawa w Twoim przypadku.
Zapraszam do kontaktu: ppitek@tlen.pl
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 11 maja 2013, 10:17
- Imię: Bartek
- Auto: Astra IV
- Silnik: 1.7 CDTI
- Województwo: śląskie
Są te otwory po lusterkach ale haka nie ma
Ten dźwięk było słychać po zgaszeniu, jakby ostatnie obroty tłoków głośniejsze.
Stan blacharski bdb, sprawdzony.
Środek zadbany.
Ten dźwięk było słychać po zgaszeniu, jakby ostatnie obroty tłoków głośniejsze.
Stan blacharski bdb, sprawdzony.
Środek zadbany.
Astra w czerwieni czeka na chipa;)[url=[External Link Removed for Guests]][img][External Link Removed for Guests][/img][/url]
-
- Posty: 155
- Rejestracja: 15 gru 2007, 20:24
- Imię: Dominik
- Auto: Astra GTC / Astra J
- Silnik: Z18XER/A16LET
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: TK/KR
Może to odgłosy kończącego się koła dwumasowego?
Pierwsze co mi się skojarzyło czytając o lusterkach to że była to jakaś L-ka (nauka jazdy) Ale to tylko skojarzenie, trzeba by zobaczyć jak to dokładnie wygląda.
Pierwsze co mi się skojarzyło czytając o lusterkach to że była to jakaś L-ka (nauka jazdy) Ale to tylko skojarzenie, trzeba by zobaczyć jak to dokładnie wygląda.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 11 maja 2013, 10:17
- Imię: Bartek
- Auto: Astra IV
- Silnik: 1.7 CDTI
- Województwo: śląskie
Jakby to była L-ka to by była pewnie robiona blacharsko a grubość powłoki na całym aucie idealna.
Zresztą, czy daje się wypasioną Astrę 160 PS do nauki jazdy? Choć widziałem już różne na zachodzie: a3, jakieś coupe..
Teraz to miałbym problem ze sprawdzeniem czegokolwiek bo auto jest 150km ode mnie. A miałem się pilnować zasady, żeby kupować tylko blisko... eh.
Zresztą, czy daje się wypasioną Astrę 160 PS do nauki jazdy? Choć widziałem już różne na zachodzie: a3, jakieś coupe..
Teraz to miałbym problem ze sprawdzeniem czegokolwiek bo auto jest 150km ode mnie. A miałem się pilnować zasady, żeby kupować tylko blisko... eh.
Astra w czerwieni czeka na chipa;)[url=[External Link Removed for Guests]][img][External Link Removed for Guests][/img][/url]
-
- Posty: 155
- Rejestracja: 15 gru 2007, 20:24
- Imię: Dominik
- Auto: Astra GTC / Astra J
- Silnik: Z18XER/A16LET
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: TK/KR
Ja podkreślam że to jedynie skojarzenie, nie sugeruj się tym. No i masz racje, że raczej wypasiona wersja 160KM nie pasuje na L-ke.
Jednak faktem jest że powinno to podwoić Twoją czujność i zarezerwuj sobie nawet cały wolny dzień, poświęć kase na dojazd, ale sprawdź ją i umów się na serwis.
Jednak faktem jest że powinno to podwoić Twoją czujność i zarezerwuj sobie nawet cały wolny dzień, poświęć kase na dojazd, ale sprawdź ją i umów się na serwis.
-
- Posty: 289
- Rejestracja: 09 sie 2012, 18:40
- Imię: Leszek
- Auto: Astra IV Sport
- Silnik: DTJ
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Śląsk
Ja zawsze przed kupnem sprawdzałem samochód w ASO. Co prawda czasem trzeba wydać i kilka stów, ale dzięki temu ustrzegłem się kilku bubli, na pierwszy rzut oka wyglądających na zadbane 2-3 letnie auta.
Tobie też to radzę, chyba że lubisz grać w lotka.
Tobie też to radzę, chyba że lubisz grać w lotka.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 11 maja 2013, 10:17
- Imię: Bartek
- Auto: Astra IV
- Silnik: 1.7 CDTI
- Województwo: śląskie
Biorę coś innego jednak, już sprawdziłem w ASO jest ok. Co prawda to tylko 1.7 110KMale za to mały przebieg i super stan.
Jeśli da się jakoś podnieść osiągi auta bez ingerencji mechanicznej to proszę o sugestie
Jeśli da się jakoś podnieść osiągi auta bez ingerencji mechanicznej to proszę o sugestie
Astra w czerwieni czeka na chipa;)[url=[External Link Removed for Guests]][img][External Link Removed for Guests][/img][/url]
-
- Posty: 331
- Rejestracja: 17 sty 2011, 8:35
- Imię: Opel
- Auto: Astra IV
- Silnik: 1,7 CDTI 110 KM
- Lokalizacja: Puławy
- Pomocny: 1 raz
Mam taki motor u siebie podciągnięty na 152 KM znajdziesz na forum jak poszukasz gdzie robiłem itd. Do dziś przejechane 5000 km na czipie i odpukać jest malina. Średnie spalanie spadło o ponad pół litra przy takiej samej jexdzie jak przed.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 11 maja 2013, 10:17
- Imię: Bartek
- Auto: Astra IV
- Silnik: 1.7 CDTI
- Województwo: śląskie
Może ktoś polecić chiptunera z Krakowa lub okolic?
Astra w czerwieni czeka na chipa;)[url=[External Link Removed for Guests]][img][External Link Removed for Guests][/img][/url]