Witam.
Szukałem i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.
Czy z fabrycznym szyberdachem(elektrycznym rzecz jasna) można by było zrobić następującą rzecz...
Domykanie wraz z centralnym zamkiem.
Nie raz każdemu zdarzy się zapomnieć zamknąć szyberdach i zauważy to po wyjściu z auta. Każdy kto ma el. szyberdach wie, że jak chce się go uruchomić musi był przekręcona stacyjka w pozycji "zapłon".
Czy ktoś robił taką operację na szyberdachu elektrycznym w poliftowej wersji Opla Astry I??
Domykanie szyberdachu z kluczyka??
- marchewant
- Posty: 490
- Rejestracja: 06 sty 2013, 14:59
- Imię: Łukasz
- Auto: Opel Astra F oraz Astra H COSMO
- Silnik: X14NZ i Z17Cdti
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Domykanie szyberdachu z kluczyka??
Asterka F 1.6 8V 82KM Srebrna strzała
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 1422
- Rejestracja: 07 wrz 2011, 23:40
- Imię: Grzesiek
- Auto: Inne
- Silnik: Inny
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Ziębice
Ja mam szyber domykany elektrycznie. Oczywiście robiłem to sam, bo fabrycznie miałem tylko korbkę
po 1. potrzebujesz takiego szybra (z taką kostką), bo w nim jest moduł komfortu czyli możliwości domykania
I teraz, żeby zrealizować domykanie szybra to trzeba podać CIĄGŁY impuls masy do pinu nr 4 (na zdjęciu pomarańczowy kabelek). Impuls musi być na tyle długi żeby dach się zdążył zamknąć. Ja to mam zrealizowane przez impuls masowy wychodzący z centralki alarmu (ustawiony na 30s ciągłego impulsu). Pod fabryczny centralny raczej nie podepniesz tak jak np. szyby, bo tam jest tylko krótki impuls masy. Inaczej nie kombinuj, bo jak uglebisz sobie np. siłownik centralnego pod domykanie to raz dwa rozładuje Ci aku.
po 1. potrzebujesz takiego szybra (z taką kostką), bo w nim jest moduł komfortu czyli możliwości domykania
I teraz, żeby zrealizować domykanie szybra to trzeba podać CIĄGŁY impuls masy do pinu nr 4 (na zdjęciu pomarańczowy kabelek). Impuls musi być na tyle długi żeby dach się zdążył zamknąć. Ja to mam zrealizowane przez impuls masowy wychodzący z centralki alarmu (ustawiony na 30s ciągłego impulsu). Pod fabryczny centralny raczej nie podepniesz tak jak np. szyby, bo tam jest tylko krótki impuls masy. Inaczej nie kombinuj, bo jak uglebisz sobie np. siłownik centralnego pod domykanie to raz dwa rozładuje Ci aku.
- marchewant
- Posty: 490
- Rejestracja: 06 sty 2013, 14:59
- Imię: Łukasz
- Auto: Opel Astra F oraz Astra H COSMO
- Silnik: X14NZ i Z17Cdti
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Na Ciebie grzegrz zawsze można tutaj liczyć:D
To lepiej nie grzebie bo jeszcze coś popierdziele:D
To lepiej nie grzebie bo jeszcze coś popierdziele:D
Asterka F 1.6 8V 82KM Srebrna strzała
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 522
- Rejestracja: 06 cze 2012, 18:07
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J ST COSMO
- Silnik: B16DTL
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków / Tarnów
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 13 razy
- Kontakt:
a jak ma sie silniczek bez tego ukladu komfort? da sie to zrealizowac jakos inaczej?
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 1422
- Rejestracja: 07 wrz 2011, 23:40
- Imię: Grzesiek
- Auto: Inne
- Silnik: Inny
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Ziębice
ja nie pomogę bo nie miałem z nim do czynienia, wydaje mi się jednak że nie ma takiej możliwości