Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]
Temat zaczął się w temacie dotyczącym AG Re: Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka
kontynuacja tutaj:
Wersja 1.5: Re: Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]
Wersja 2.0: Re: Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]
Na szybko, konstrukcja "kompaktowa" czyli ograniczyłem ilość punktów lutowniczych do minimum (kilka elementów w jednym pkt) by oszczędzić trochę miejsca. Jako, że nie są to układy w.cz. pozwoliłem sobie pobielić ścieżki dla zwiększenia przekroju przewodzenia.
Teraz pytanie, czy np marwisn chciałbyś przetestować moduł i dać mi feedback czy można dla chętnych taki wypuścić
Testy na biurku z silnikiem który przy 12 V pobiera 20 mA i 2,5 W.
Zasilenie go przez moduł ogranicza pobór do 15 mA i 1,8 W. I można go w palcach zatrzymać co bez modułu jest niemożliwe w żaden sposób, ze względu na zamocowany w nim serwo (nawet przy zasilaniu 5 V / 13 mA / 0,65 W). Także układ działa, ogranicza moc i to skutecznie.
kontynuacja tutaj:
Wersja 1.5: Re: Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]
Wersja 2.0: Re: Obieg wewnętrzny - modyfikacja silniczka [AH]
Na szybko, konstrukcja "kompaktowa" czyli ograniczyłem ilość punktów lutowniczych do minimum (kilka elementów w jednym pkt) by oszczędzić trochę miejsca. Jako, że nie są to układy w.cz. pozwoliłem sobie pobielić ścieżki dla zwiększenia przekroju przewodzenia.
Teraz pytanie, czy np marwisn chciałbyś przetestować moduł i dać mi feedback czy można dla chętnych taki wypuścić
Testy na biurku z silnikiem który przy 12 V pobiera 20 mA i 2,5 W.
Zasilenie go przez moduł ogranicza pobór do 15 mA i 1,8 W. I można go w palcach zatrzymać co bez modułu jest niemożliwe w żaden sposób, ze względu na zamocowany w nim serwo (nawet przy zasilaniu 5 V / 13 mA / 0,65 W). Także układ działa, ogranicza moc i to skutecznie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- sebo
- Posty: 143
- Rejestracja: 19 kwie 2014, 21:02
- Imię: Sebastian
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: śląskie
- Kontakt:
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Moduł "zapakowany" w tubę termokurczliwą (najlepsze, z radpol'u ), nie mam małych złączek kablowych (ale uzupełnię magazyn) to zostawiłem wyprowadzone po 25 cm kabla 0,75 mm² (oczywiście samochodowe zgodne z ISO 6722-1:2011).
Wysyłam info na PW a jako że testy na biurku potwierdziły działanie to zabieram się za złożenie kolejnego.
Wysyłam info na PW a jako że testy na biurku potwierdziły działanie to zabieram się za złożenie kolejnego.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 99
- Rejestracja: 20 wrz 2013, 20:49
- Imię: Dominika
- Auto: Turbo :)
- Silnik: Z20LEL
- Województwo: śląskie
trzymam kciuki za testy, prosze o fotorelacje żeby mniej kumaci tez mogli sobie ogarnac
- sebo
- Posty: 143
- Rejestracja: 19 kwie 2014, 21:02
- Imię: Sebastian
- Auto: Astra H
- Silnik: Z16XEP
- Województwo: śląskie
- Kontakt:
Ok FalconTech jak uda Ci się zrobić drugi daj znać na PW, tylko ja w weekend wyjeżdżam na wczasy (tydzień lub trochę dłużej ), więc nie będę miał jak odebrać, ale k..ę mogę wysłać, a moduł odbiorę po powrocie.
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
To dobrze się składa, muszę się doposażyć bo zostało mi po jednym elemencie a to wystarczy na pół modułu.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Podziękowania dla FalconTech'a za przesyłkę. Dotarła szybko i sprawnie.
Orientujecie się może jakie złączki są użyte przy tym silniczku. Chciałbym zarobić końcówki na przewodach tak by wpiąć go bez cięcia kabli.
Orientujecie się może jakie złączki są użyte przy tym silniczku. Chciałbym zarobić końcówki na przewodach tak by wpiąć go bez cięcia kabli.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Z tego co się orientuję, to jest na takich wsuwkach, że bez kostki nie będzie się trzymać.marwisn pisze:Orientujecie się może jakie złączki są użyte przy tym silniczku.
@andkan - przy tym typie silniczka nie ma gdzie umieścić krańcówek, elektronika jak to elektronika ciepło będzie wydzielać
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.